heb ik weer ben ik vanmiddag toch op mijn giegel gegaan achteraf wel lachen maar toch ook pijnlijk. ik stond op een trapje van 2 treden en ik stapte eraf dat ging niet helemaal goed ik zakte door mijn re enkel zet mijn linker voet snel neer en ja hoor ook door deze enkel klap ik heen zo boem op de grond op mijn knieen. mijn mannetje stond heel snel in de kamer. kreeg een riedel dat ik eens moest uit kijken (heb de laatste tijd wel vaker van die lompe acties) maar nu heb ik dus pijn in mijn enkels vooral de li en die is iet het ergst dubbel geslagen dacht ik, nu hop-endat het snel weer beter gaat voel me nu net zo'n bejaarde die ik verzorg mis alleen de rollator nog haha.
hoi hoi Ja dat is even schrikken. Ik ben zelf ook nogal lomp dus weet wel hoe de mannen kunnen reageren. Maar ja ze bedoelen het goed hihih. Sterkte met je enkels. Groetjes kim
ik pas wel op mezelf alleen heb soms een beetje lompe acties stoot een teen tegen de tafel of kast. breek mijn nek over een tegel die niet een omhoog ligt of over mijn eigen voeten hihi. de actie van vandaag is alleen niet echt leuk kan bijna niet meer lopen van de pijn heb net een paracetamolletje genomen en ga mijn bedje maar opzoeken en hopen dat het morgen een stuk beter is anders ff de ha bellen en ff kijken of ik iets van krukken kan krijgen dan heb ik meer steun en dat loopt een stuk lekkerder denk ik. nou ja we zien het morgen wel
mutsjeeeeeeeeeeeeee ziet hij blauw? want kan goed zijn dat je hem gekneusd heb waarschijnlijk wel of verzwikt al lijkt me gekneusd meer aan de orde doe er anders even een rekverbandje om met watte die je gedrengd hebt in azijn eigenlijk had je dat meteen moeten doen en met je pootje onder de koude kraan moeten gaan zitten muts muts muts kijk nou toch uit sterkte met je enkel en ga maar gauw idd naar je HA straks heb je iets gebroken of gescheurd sterkte
ze hebben een flinke optater gekregen denk licht gekneusd kan alweer een aardig stukkie lopen lijk alleen een oud wijf hihi de pijn is ook een heel stuk minder. ze zien niet blauw alleen een beetje dik maar dat trekt ook al weer bij. had idd ff onder de koude kraan moeten gaan zitten maar niet aan gedacht. morgen loop ik weer een stukkie beter en denk vrijdag al weer gewoon met licht wat pijntje nog. komt vanzelf weer goed.
Ik ken het helemaal, hier nog een lomperd Vandaar ook dat Jan zn hart vast houdt elke keer als ik nog op t paard stap (alhoewel dat al jaren goed gaat) Ik kan ook zo de laatste traptrede vergeten of t stoepje voor de deur...