10 weken terug ben ik bevallen en sinds een week of 2 heb ik last van haaruitval en al het haar dat uitvalt is extreem dun, echt zo dun dat het haast bijna onzichtbaar is Nu weet ik dat haaruitval normaal is na een zwangerschap maar dat mijn haar zo dun zou worden had ik niet verwacht. Komt dit bij iemand bekend voor en zoja wat kan ik hieraan doen ??
Hey, ik ken het! Ik had hetzelfde ongeveer 3 weken na mijn bevalling...idd, het haar dat uitviel was bijna onzichtbaar dun en breekbaar...maar in mijn geval zegt dat niets over het haar op mijn hoofd; dat zit er nog steeds en het is ook niet dunner geworden.
ik ook met bossen valt het uit mn hoofd ik laat mn haar ook maar weer iets korter knippen tot oip mn schouder dan lijkt het ook wat voller. Maar ik herken t ook van na mn eerste szoon Hebv het gevoel dat er geen haar op mn hoofd overblijft
Ik heb vitamine B tabletten extra forte genomen. Er vielen nog wel haren uit maar niet meer zo extreem als eerst. Voor werd het ook echt dun. Nu na 7 maanden valt het niet meer zo veel uit en komen er ook weer nieuwe haren voor in de plaats. Voorlopig blijf ik die vit. B nog even slikken totdat mijn haar weer was zoals voor het uitviel.