bloeding midden in ICSI-cyclus

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by marjolein1984, Jun 22, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. marjolein1984

marjolein1984 Bekend lid

Dec 13, 2010
    830
    0
    16
    pedagogisch medewerker
    NULL
    Vraag of jullie dit ook is overkomen. Ik zit nu midden in onze 2e ICSI behandeling. Ben vorige week ongesteld geworden terwijl ik decapeptyl spoot (moet ook)

Dinsdag een eerste echo gehad, en dat was goed. Gisteravond ben ik begonnen met puregon, maar nu heb ik net een bloeding gehad, met de bijbehorende krampen die ik normaal bij een menstruatie gehad.

Tuurlijk heb ik het ziekenhuis al gebeld, en ze zei dat het waarschijnlijk niet erg is. Moet maandag weer bellen als het erger is. maar toch... het voelt niet goed. Heeft iemand dit ook meegemaakt, na de normale ongesteldheid, nog eentje later. Hopelijk kunnen jullie mij iets geruststellen

2. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

Feb 4, 2011
    3,233
    0
    36
    Female
    Simpelveld
    ik heb ook last gehad van bloedverlies de eerste dagen... daarna was het weer weg...
    dus denk dat e niks aan het handje is...

3. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Geen zorgen meis het klopt wel die bloeding had ik ook , gebruik je ook de pil?
    Na het stopen daar van is er een hevige bloeding als het goed is ? en bruin tussen door.
    Als je de puragon gebruikt word het minder .
    Ik deed de hypestimulatie icsi .

succes

4. marjolein1984

marjolein1984 Bekend lid

Dec 13, 2010
    830
    0
    16
    pedagogisch medewerker
    NULL
    Hey... tis inmiddels wel weer rustig, gelukkig... Ik had zonder pil. Moest beginnen op de 21e dag, en kreeg iets meer als een week erna de normale geplande bloeding. die was ook redelijk hevig. maar een week daarna deze waar ik net over schreef. Ik schrok er heel erg van, omdat ik didt de vorige keer net had.

Bedankt voor de reacties

5. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Graag gedaan , tip geef het wel even aan bij de gyn.
    Die verteld je wel hoe en wat , denk dat ze gaat zeggen dat het normaal is.
    Klopt ook hoor ik schrok toen ook . Nogmaals geen zorgen.

Share This Page