Hoi Sandra, bedankt voor je lieve reactie, ik had ook een positieve test gedaan, zie foto, is toch misgegaan..zeker balen,maar we zijn net begonnen, dus komt vast wel goed.. liefs,Marit
Kan zijn dat het bij de bevruchting wel goed is gegaan (daarom die posi-test) maar bij de innesteling niet....
dat denk ik ook ja, ik zie dat jij ook een onregelmatige cyclus hebt, waar ga jij nu van uit als ik vragn mag? liefs,Marit
Eigenlijk vind ik mijn cyclus nog wel aardig regelmatig... Mijn banner staat nu op 28 dagen, maar ik heb ook al eens een cyclus van 29 dagen gehad...dus zo rond die tijd.
He Meis, Idd balen, ik heb het ook een keer gehad hoor... Ik had/heb ook een onregelmatige cyclus...en toen had ik een keer vage zwangerschapstest, dus ik enigzinds happy werd ik kort daarna toch weer ongi. Heel veel sterkte en ik hoop dat het snel raak is... Liefs Silla
beetje het gemiddelde eigenlijk, ik ben er eigenlijk teveel mee bezig, mn man zegt ook al dat we ons niet zo moeten focussen op welke dag en wanneer enz..gewoon lekker veel klussen zegt hij dan