hallo damens. 8 weken geleden ben ik bevallen van een zoontje. maar hij was 2 dagen ervoor overleden. vanmorgen heb ik heel licht positief getest. maar donderdag is ook pas mijn nod dag. dus hoop dat de test donkerder wordt. test donderdag denk ik nog maar eens. groetjes S
Hey meid,watvreselijk dat jullie je zoontje hebben moeten verliezen Maar wat ben ik blij voor jullie dat je nu weer zwanger bent.. Probeer er toch van te genieten!! Liefs claudia
gefeliciteerd met je zwangerschap gecondoleerd nog met het verlies van je zoontje. het zal niet makkelijk zijn voor je. heel veel sterkte!
Gecondoleert met jullie zoontje, heel veel sterkte en kracht toegewenst met de verwerking.Moeilijk hoor. Gefeliciteerd met de posi test!
Wat heftig zeg... Gefeliciteerd met je positieve test, heel erg veel sterkte, het zal idd niet makkelijk zijn...
bedankt voor jullie lieve reacties. maar de test is nog maar heel licht hoor.de streep dan he. dus ik hoop dat hij nog wat donkerder wordt. groetjes
Wow, gefeliciteerd! Ik hoop dat je een beetje van deze zwangerschap kunt genieten ondanks de moeilijke tijd die jullie doormaken!
Gefeliciteerd Met de lichte streep!!! Wat zal je in een achtbaan van emoties zitten... Ik wil je ook condoleren met het verlies van jullie kindje. dikke kus Faith
Wat erg om je zoon te moeten verliezen. Maar wat een geluk dat er een broertje of zusje in aantocht voor hem is. Veel sterkte met je zwangerschap!
Meid allereerst gecondoleerd met het verlies van jullie zoontje Met hoeveel weken is hij geboren? Veel sterkte met het verwerken van dit grote verlies. Ik duim voor je dat het streepje nog veel donkerder wordt. In elk geval alvast een kleine proficiat.
Nou damens ik kan weer van deze topic af helaas. had maandag een licht streepje en vandaag had geen streepje heb 2 keer gestest vanmorgen en net nog maar helaas geen streepje. dus op naar de volgende ronde. kan wel janken maar ja
Heb je wel na de bevalling negatief getest? Want soms kun je weken na de bevalling nog (licht) positief testen..... VInd het vervelend voor je dat je niet zwanger bent heel veel sterkte met alles!
allereerst gecondoleerd met je zoontje. sja beetje dubbel. ik zou t nog niet kunnen zo snel weer zwanger te willen worden... maar goed, hoop dat je snel een positieve test in handen heb..
zag bij je berichten dat je je zoontje bij 38 weken bent verloren, gossie meis dat is niet niks... wat erg!! ik dacht dat het een vmk was ofzo... Is het dan wel goed om nu alweer zwanger te zijn? het lijkt me namelijk niet iets dat je zo 1 ,2,3 verwerkt... Sterkte!! liefs Muis