We zijn de afgelopen weken op vakantie geweest naar de USA. Eenmaal terug zou ik twee dagen later ongesteld moeten worden, goed getimed dacht ik, in ieder geval NIET ongesteld op vakantie. Precies op NOD in de ochtend verlies ik ook bloed, nou hoppa tampon erin want ja zoals verwacht zou mijn ongi die dag beginnen. Ik had ook nog maar 2 tampons, dus gauw even een nieuw doosje halen, in de aanbieding, de tweede gratis, dus een hele voorraad in huis Kom ik terug, blijk ik niet meer te bloeden. Nou nog maar even afwachten dan, ik dacht dan zal het in de avond ofzo wel doorzetten, niets, dag erna ook helemaal niets meer, de dag daarna ook niet. ML en ik gingen die dag lunchen als afsluiting van onze vakantie en in dat dorp waren toevallig de winkels open (zondag) dus ML stelde voor om maar een test voor de zekerheid te kopen. Goed plan! Dus testen toen we thuis waren. 2 dikke strepen!!! Ik was inmiddels dus ook al 3 dagen overtijd. Die hadden we even niet zien aankomen, en de dag erna zei ook de CB 'zwanger', superrrrr blij!!