Hahaaa klinkt waarschijnlijk heel erg raar de titel,aar we zaten echt met de jeukende oren van onze zoon in de maag. Als hij met mooi weer buiten was geweest waren zijn oren erg rood en hij had er last van...we mochten er niet aankomen. Van de week had hij er weer last van,en ik ging de link leggen met de warme zon.. Heb zijn oren extra goed ingesmeerd en nu gaat het beter,de huisarts noemt het dus lente oren. Vorig jaar had hij nergens last van,wel verbrand hij erg snel gezien zijn lichte huid maar met extra goed smeren nooit problemen gehad. Als kind heb ik vaak last van zonne allergie gehad en had met zwemmen altijd een wit shirt over mijn badpak tegen het verbranden(volgens mij smeerden ze vroeger nog niet echt zonnebrand)... Het kan erfelijk zijn,ben wel blij dat we nu weten waar het vandaan komt en wat we er tegen kunnen doen.
Hier 2 jongetjes met lente oren. En hun beste vriend ook. Erg vervelend. Ik smeer het in met factor 50 en de anti zonneblaasjes creme van het Kruidvat. Verder hebben ze nergens last van. De oudste is zo donker, het is net een pindaatje en toch heeft hij lente oren. De jongste is blond en heeft het nog net even wat erger.
Hier ook 2 kinderen met de zgn lente oren.Hier zijn ze 8 en 10 jaar.Rode oren die jeuken met witte kleine bultjes.Mijn dochter had het afgelopen week ook weer dus nu echt serieus de oren smeren want het jeukt enorm. Rare naam inderdaad haha
Hier ook eentje met lente oren. Was al van plan een afspraak te maken bij de ha, maar dacht ga toch eens googelen.
De huisarts doet er niks mee. Zolang ik ze maar goed insmeer is er niks aan de hand. Kreeg net van mijn moeder te horen dat ik het als kind ook had,en mijn vader ook...
Hier ook eentje met lente oren. Goed smeren inderdaad Hij heeft er nu nog geen last van terwijl hij toch flink buiten speelt. Ben benieuwd.