Hallo meiden, ik ben hier een hele tijd actief geweest, tot het zwanger worden niet meer leuk werd. Inmiddels zijn we bijna een jaar na de miskraam verder, en had ik vanmorgen een positieve test!!!! Ik kan het niet geloven!!! Dat dit ooit nog ging gebeuren!! Ik had voorheen een heel regelmatige cyclus, totdat ik me druk ging maken om het zwanger worden, dus ik heb eigenlijk geen idee hoe lang ik zwanger ben en ik wacht ook lekker de eerste echo af (ik mag lekker vroeg als het goed is). Liefs Sahi
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhh!! Het is je zooo gegund! Op naar 9 maart en duimen voor een plakbeeb
ja maar weet nog totaal niet hoe ver ik ben. Zal ik uitgaan van 5 weken 4 dagen? (7 jan laatste ongi bij cylcus van 35 dagen).
hier ook even!!!! gefeliciteerd!! ik ga ook voor je duimen!! weetje wel hoe vet! zitten we in december op de verjaardag van R. met 3 baby's hahahahaha
ja hahaha. ik ga het in de groep gooien. er zal z'n 3 maandjes tussen de kids zitten met die van mij in het midden waarschijnlijk (als de gyn zijn plannen door laat gaan zal het mischien de eerste zijn maar dat dan word spannend )
we zullen het wel zien. Ik leef nu eerst toe naar een kloppend hartje, daarna zien we het wel. ik zit steeds meer te twijfelen of 7 januari wel mn laatste ongi was, maar goed, we zien het 9 maart allemaal wel wat er te zien valt. anders is 14 januari mn laatste ongi, is ook 5 weken terug, doe ik net of ik niks snap van eisprongen bij langere cyclussen (is dat een woord). Ach, ze zijn hier best aardig, dus zal wel geen probleem zijn, maar die van het afspraken bureau vond dat ik een beetje geduld moest hebben...
amfy: dat klopt, ze wilde me ook niet tot de 9 weken laten wachten, maar met 6 weken is het hartje niet altijd duidelijk en ze willen liever de eerste keer een hartje kunnen zien, zodat ik me geen zorgen hoef te maken als alles goed zit. maar goed, we zien het dan wel hoor, anders kom ik een week later gewoon terug. starry: dank je wel!