Wat prachtig hoe je je wonder omschrijft!! Van harte gefeliciteerd met jullie kleine mooie roze wonder!!
Hier nogmaals gefeliciteerd Ik klikte door je onderschrift op de site, maar wat een ontroerende schrijfsteltjes staan daar op zeg *knipper ogen droog* Zo mooi en prachtig allemaal gewoon
Wat hebben jullie een prachtige dochter gekregen zeg! Genieten kan soms makkelijker zijn dan je denkt he, je hoeft alleen maar aan haar te denken Van harte gefeliciteerd! Elmo
Van harte gefeliciteerd hoor!! Ik had de laatste dagen je topic een beetje in de gaten gehouden, maar wilde daar niet inbreken in jullie vaste cluppie. Geniet van het mooiste wonder!
Van harte Klingel! Ik ben wel heel benieuwd hoe je de bevalling ervaren hebt! Geniet van jullie moppie!!
Van harte gefeliciteerd Klingel en Klingelman met jullie prachtige glitterbeeb! Ik vind het ook super dat je nu hier jullie eigen meidje mogen aankondigen. Sommige mensen blijven je op deze site net wat meer bij, en dan heb ik o.a. met jou, doordat je ook even mee geschreven hebt bij de juni 2010 mama's... En dan hier, jullie eigen 2010 meisje, wat heerlijk en wat een prachtige namen hebben jullie haar gegeven! Super genietse!
Lieve Klingel, Nogmaals super gefeliciteerd met jullie prachtige dochter Florine..... Na een moeizaam kraambed hoop ik dat je nu nog veeeel meer van jullie kleine meid kan gaan genieten, kussss
Lieverd, Wat een prachtige meid! Van harte met de geboorte van jullie dochter!!! Nu lekker genieten!!
Lieve klingel en man Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!! Heel veel geluk en liefde toegewenst voor jullie samen!! En wat een ontzettend mooie naam trouwens....
Klingel, eindelijk mag je nu zelf de geboorte van je eigen kind aankondigen Ontzettend gefeliciteerd met dit prachtig meisje!!!! Geniet ervan