wat een lieve berichtjes allemaal! en @loutje je bent swanger! huil wat geweldig!!! gefeliciteerd lieverd!!!!!
@Lou: ik snap je angst.. en dus ook de terughoudendheid in helemaal hoera zijn al. ik stuur je veel posipowerrr, wanneer echo? ik kom wel even loeren in t dusselpusseltopic! blijsmak!
Lieve mama Klingel, Eindelijk is ze er dan! Van harte gefeliciteerd met jullie prachtige meisje. Wat een wonder hè dat zo'n klein, mooi, lief poppetje uit jouw lichaam komt. Ik ben wel heel benieuwd hoe bevallen je uiteindelijk is bevallen . KUS
Via Nynke heb ik (niet in details hoor) een beetje jullie lange weg naar dit prachtige wondertje gevolgd. Ik ben heel blij te horen dat jij en Klingelman nu eindelijk jullie prachtige dochtertje gezond en wel in jullie armen kunnen sluiten! Wat is ze mooi! En nu eindelijk GENIETEN! GEFELICITEERD!
ja lief is ze he! huil! het is nog zoveel mooier dan gedacht en verwacht, echt geweldig. zoveel schattigheid in zo'n klein lijfje, dat is gewoonweg niet te geloven. *snif*
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie prachtige dochter. Wat een heel erg mooie naam. Geniet van deze mooie tijd.