dank jullie wel schatjes! enne, marye: wat een prachtige prachtige naam he! trouwens, pepijn ook! tis dat florine floris zou hebben geheten als t een jongetje was, maar pepijn stond zeker in de top @bereke: wat gaat de tijd snel, je 2ling is alweer 2.2.2 ! OOK mooie namen trouwens! wehhhh voel een geluks-hormonsterhuiltje opkomen!
Had mijn felicitaties ook al achtergelaten in het babyrinth, maar uiteraard ook nog een keer hier! Lieve Klingel, van harte gefeliciteerd met jullie wolk van een dochter! En wat een prachtige foto, wauw! Genietze!!!
Van harte met de geboorte van jullie Florine! Ik krijg accuut een toeschietreflex bij het zien van haar foto geniet en veel geluk. Liefs Selma
Wauw Klingel hier ook een topic waar ik je kan zeggen : Van harte gefeliciteerd met het mooie bloemenmeisje Florine Voelt een beetje als spuit elf nu nog maar om de een of andere reden moet dat gewoon Geniet ervan meis je hebt nu eindelijk je wondertje in je armen en aan de tit op naar nummer 2 en 3
het is fantastisch hier nu zelf te hebben kunnen posten en lieve reacties te krijgen zoveel maanden hier met pijn in het hart gekeken en steeds vaker gevreesd hier zelf nooit te kunnen posten.. en dan is ze er toch, die prachtbeeb *voelt hormoonjankje opkomen en rent snel naar wiegje om florine onder te huilen met glittermascara-tranen*
hoi klingel, heb je een tijd gevolg en een tijdje kwijt geweest. maar nu zie ik je mooie dochter. woow helemaal super. wat een super gevoel geeft zo'n kleintje je he. geniet van je mooie meid en alle bijzondere tijden die jullie met zijn 3tjes gaan beleven.
Ahum, hier spuit 111 geloof ik...... Heb je een tijdje gevolg en idd ook kwijt geweest... Van harte gefeliciteerd met je prachtige dochter!