zindelijk maar toch pamper aan.

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door boxertjes, 23 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boxertjes

boxertjes Bekend lid

7 aug 2010
    973
    1
    0
    NULL
    brabant
    mijn dochter is zindelijk wat plassen betreft. als ze moet poepen vraagt ze om een pamper. ze poept erin en klaar pamper weer uit,

nu wil ze ineens de pamper weer hele dagen aan. als ik zeg dat het niet nodig is en dat ze al een grote meid is dan begint ze te brullen en te zeuren tot ze een pamper aankrijgt.

herkenbaar? wat moet ik hiermee?

zodra er een plasje inzit moet er een nieuwe pamper aan want dat plasje erin vind ze maar niks.

nog meer kindjes die graag een pamper aanhebben?

2. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Mijn zoontje heeft dat ook een tijdje gehad.. Hij was eigenlijk al zindelijk en ineens wilde hij weer een luierbroekje om. Ik heb dat gewoon gedaan. Hij voelde zich er blijkbaar prettig bij en ik had weinig behoefte om over zoiets een strijd aan te gaan. Uiteindelijk moet het kind het zelf willen en doen, dus forceren heeft in mijn ogen dan weinig zin..

3. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Overdag wouden onze kinderen dat ook terwijl ze al weken zonder luier liepen... Daar zijn wij dus niet in mee gegaan, ik ga ook niet voor elk plasje een schone luier pakken dat kost me meer luiers dan wanneer ze niet zindelijk haha

Wel is het hier zo dat ze in de nacht Ook zindelijk Zijn en Ze willen heel graag zonder luier broekje slapen maar de de druk en de spanning word ze te hoog waardoor ze in de broek plassen
    De zekerheid van een droog bed geeft ze rust ... Mocht het mis gaan dan komt het in de luier.. En daarom willen ze heel graa beide toch nog de luier aan houden.

Onze zoon heeft aangegeven het toch weer opnieuw te willen proberen wanneer zijn zusje geboren is, ik vind het prima, als het
    Mis gaat dan gaat het mis ik vind het niet erg om het bed te verschonen vind het alleen voor de kinderen zo vervelend dat ze zonder luier altijd in bed plassen omdat ze het zo spannend vinden

Deel Deze Pagina