Eindelijk zijn hoofdje zelf omhoog houden!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door flappie, 20 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Het Stijn, lekker ding!

2. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Wat sweetangel zegt, bedoel ik ook....Rollen vindt van rug naar buik en weer terug, vindt ze prachtig. Maar laat haar niet liggen op de buik!

3. Daan0201

Daan0201 Fanatiek lid

28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Evi houdt haar hoofdje vanaf een maand of 3 omhoog als ze op haar buik ligt. Sinds die tijd vindt ze het ook niet meer erg om op haar buik te liggen. Nu begint ze ook speeltjes te pakken die dan voor haar liggen :D

4. flappie

flappie Bekend lid

20 sep 2005
    732
    0
    0
    leerkracht
    Leeuwarden
    Hoe is het gegaan vandaag, swetangel?
    Ik had als tip ook nog meegekregen dat je haar eens op haar buikje in bad moet doen ipv op de rug. Dus dat je het kinnetje ondersteunt, misschien is dat nog een leuke manier om te oefenen. Bij Stijn hielp het niet, want hij ging steeds het water oplikken :( :) ( net als bij babyzwemmen, whaha, steeds maar die tong in het water )

xxx

5. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Toevallig Flappie dat je het vraagt, ik wilde het net komen vertellen hihi...

Nou ik moest vandaag bij de verpleegkundige, zei ze gelijk: o ik zie in het dossier dat ik de arts even moet halen, want ze wil kijken naar de buikligging... Ik dacht al oh oh daar gaan we hahaha...
    Nou ze legde Iman dus op haar buik en ze deed dus wat ze altijd doet: haar hoofd in het kussen, kwijlen en grommen hahaha...
    Tsja niet zo goed dus...
    Nu moet ik een paar keer per dag met haar oefenen, door haar op mijn buik te leggen, ik zit schuin, en heb oogcontact met haar en ik moet steeds verder onderuitzakken... Snappen jullie het nog :) ... Volgens de arts heeft Iman dan niet in de gaten dat ze plat komt te liggen... Mmmm daar twijfel ik toch zwaar aan, maar we zullen zien.
    Vandaag nog niet veel geoefend want ze was een beetje hangerig door de prikjes.
    Wat ik wel al gemerkt heb is dat als ik haar omrol van rug naar buik dat ze het dan leuker vindt dan dat ik haar optil en zo neer leg.
    Niet dat ze dan wel haar hoofd optilt, maar het duurt ietsjes langer voordat ze begint te jengelen haha...

O ja Flappie, Iman hoeft maar water te horen druppelen en haar tong hangt er ook al uit, dus laat ik dat maar niet proberen in bad hahaha.

6. sweetangel100

Jeej na 2 dagen oefenen kent mevrouw het al :D :D :D
    Ben heel blij!

7. flappie

flappie Bekend lid

20 sep 2005
    732
    0
    0
    leerkracht
    Leeuwarden
    Ja hoor! :confused: :) Goed zo, Iman!

xxx

8. sweetangel100

Ze schreeuwt de hele buurt bij elkaar (vrolijk, niet bozig) als ze om zich heen kijkt haha... Er gaat een wereld voor haar open ;)

9. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    leuke foto..

Alyssa vind het maar heel even leuk op haar buik, maar zij spuugt altijd als ze op haar buik ligt, ook als ik haar pas na 3 uur van voeding op haar buik leg. Heel vervelend.

Het is in ieder geval geen buikliggertje, ze rolt ook nog steeds niet! Zij zit liever.

10. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Dat heeft Cyenna idd ook. Heel lastig.
    Vanmorgen met die tip geprobeerd van het CB van Linda en ze vond het zowaar ook leuk :) Ga het ook maar elke dag ff oefenen :D

11. sweetangel100

Haha Go Miranda!
    Iman kende het na 2 dagen oefenen!
    Maar vandaag is ze moe, hangerig en huilerig en laat ze haar hoofd weer gewoon hangen :)

12. MirandaT

Net ging het weer super :)

Morgen eens op ons bed proberen.

13. mamavanYeline

mamavanYeline Bekend lid

12 okt 2005
    666
    0
    0
    Wat goed zeg van hem.

Yeline wou nooit op haar buik liggen en kon ook haar hoofdje heel lang niet omhoog houden. Sinds ze met 5,5 maand kon rollen op haar buik heeft ze het pas geleerd

14. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Alyssa kan haar hoofdje al heel goed omhoog houden, al vrij snel en het is even plezier op haar buik en dan gaat ze boeren en spugen en dan wil ze niet meer, dus wat is hier dan de tip voor, hetzelfde als sweetangels tip? :rolleyes:

Maar .... :eek: vanmorgen lag ze op de grond en rolde zelf op haar buik :confused: :) was echt verbaast, echt leuk, maar dan begint het liedje weer van voor af aan, ff leuk dan hoofd in de grond en jengelen..
    Dit keer niet gespuugt!

15. MirandaT

Ik probeer het nu meestal vlak voor ik de haar fles ga geven. Volgens mij kan je er niets aan veranderen.. Wat gaf jij ook alweer voor voeding? Ik Nutrilon..

Goed van Alyssa dat ze rolt!

16. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Ja ik geef nog steeds nutrilon, ben niet overgestapt op friso!

17. toetie83

toetie83 Fanatiek lid

20 jan 2006
    1.392
    1
    38
    genieten van het leven.
    ��&#55
    goed man dat het vooruitgaat

Terence kon al heel vroeg al zijn hoofdje omhoog houden en nu brabbelt hij er zelfs bij.

haha
    maar hij kan het niet lang volhouden ahah het lijkt zo komisch na het badden laat ik hem ff op zijn buikje liggen smeer ik zijn rug in met olie en gelijdelijk masseren.

vind hij nog niet zo leuk.Kietelt denk ik enorm haha

Deel Deze Pagina