Ons meisje Noortje is geboren! Na een stortbevalling van 2 uur en 20 minuten was ze er. Van te voren zeer pijnlijke rugweeen gehad, en na een uur toch maar de verloskundige gebeld voor de tweede keer omdat ik het niet meer hield. Ze was er een half uur later en toen ik boven op bed lag bleek ik al volledige ontsluiting te hebben. Meteen vriendlief gebeld dat hij nu moest komen omdat ik mega persdrang had. Om 14:05 hij er. Toen heeft de vk de vliezen gebroken en na een kwartier persen was ons prinsesje er. Ze is zo lief en we zijn helemaal verliefd! Groetjes een trotse Marie
gefeliciteerd met jullie dochter wat een super snelle bevalling zeg jeetje heftig hoor heel veel geluk met je gezinnetje
hoi hoi van harte gefeliciteerd met je dochter en jee wat een stortbevalling lekker gaan genieten nu groetjes nathalie
He Bigdream, Jij ook gefeliciteerd met je manneke! Heb nog een paar keer aan je gedacht, ook omdat ik je niet meer zag op het forum. Is de bevalling goed gegaan? en hoe gaat het met jullie zoontje? Liefs Marie
Pff.. wat een vlotte bevalling zeg! Had ik van mogen dromen.. Gefeliciteerd en geniet er lekker van ! -xxx-