Hoe ga ik dit oplossen?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Samba25, 19 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

22 okt 2008
    2.082
    0
    0
    Zuid Holland
    Mijn dochter heeft nog heel erg weinig haar, aan de achterkant een beetje maar bovenop haar hoofdje echt maar een paar haartjes.
    Gisteren was ze op het KDV, met het mooie weer spelen ze natuurlijk lekker buiten, het probleem is, ze wil echt geen zonnehoedje of petje op. Ik krijg het niet voor elkaar, een drama, ze gaat helemaal uit haar dak en doet hem gewoon weer af. Maar vanmorgen zag ik dat ze gewoon verbrand was op haar hoofd, dit is natuurlijk helemaal niet goed. Oke ik smeer haar hoofdje wel in en heb ook een parasol maar ze rent continue de tuin door en we lopen/fietsen ook buiten natuurlijk. Dit kan toch zo niet de hele zomer? Hoe moet ik dit nou oplossen?

2. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.036
    453
    83
    Vrouw
    Lastig. Helpt het niet als jij iets op je hoofd zet? Hier worden dingen soms opeens heel interessant als ik het ook heb...

3. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Hoofdje insmeren?

Misschien wat gek maar toch de enige oplossing denk ik.

4. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

22 okt 2008
    2.082
    0
    0
    Zuid Holland
    Ja ik denk ook dat dat het enige is, maar is dat genoeg dan?

5. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

22 okt 2008
    2.082
    0
    0
    Zuid Holland
    Nee helaas trapt ze daar ook niet in :D

6. Bri

Bri Niet meer actief

Hoofdje insmeren met factor 50, en dat íedere keer dat je naar buiten gaat opnieuw doen.

Zoonlief heeft gelukkig een heel volle bos met haar, maar de pluizebol van m'n dochter geeft nog geen volle bescherming. Ik plak er dus ook zonnebrand in....

Deel Deze Pagina