Mijn dochter heeft nog heel erg weinig haar, aan de achterkant een beetje maar bovenop haar hoofdje echt maar een paar haartjes. Gisteren was ze op het KDV, met het mooie weer spelen ze natuurlijk lekker buiten, het probleem is, ze wil echt geen zonnehoedje of petje op. Ik krijg het niet voor elkaar, een drama, ze gaat helemaal uit haar dak en doet hem gewoon weer af. Maar vanmorgen zag ik dat ze gewoon verbrand was op haar hoofd, dit is natuurlijk helemaal niet goed. Oke ik smeer haar hoofdje wel in en heb ook een parasol maar ze rent continue de tuin door en we lopen/fietsen ook buiten natuurlijk. Dit kan toch zo niet de hele zomer? Hoe moet ik dit nou oplossen?
Lastig. Helpt het niet als jij iets op je hoofd zet? Hier worden dingen soms opeens heel interessant als ik het ook heb...
Hoofdje insmeren met factor 50, en dat íedere keer dat je naar buiten gaat opnieuw doen. Zoonlief heeft gelukkig een heel volle bos met haar, maar de pluizebol van m'n dochter geeft nog geen volle bescherming. Ik plak er dus ook zonnebrand in....