Bedankt voor jullie steun de afgelopen tijd maar mijn gevoel was juist helaas. na een aantal uur weeen is vanochtend om half 11 ons perfecte kleine hummeltje met vlies en al in het ziekenhuis "geboren" Mijn lichaam was op en kon niet meer en de kleine kon de klappen niet meer verdragen. Geen 12 weken wave voor mij vandaag maar de 'geboorte'van ons kindje en het verlies van ons kindje. helemaal perfect met 10 vingertjes en 10 teentjes helemaal compleet alleen nog even groeien, we hebben gevochten tot het einde tot we beide op waren. Wel prachtige foto's mogen maken in het ziekenhuis zo compleet in het vlies . Veel liefs van mij
Pff wat vreselijk en onverwachts zeg!! Heel veel sterkte! Las je topic over je hematoom telkens maar had t niet meer gedacht
Oh thea, dit raakt me diep jullie hebben zo geknokt, wat oneerlijk!! Heel veel sterkte met het vreselijke verlies van jullie baby.
Ik schrik hier écht van, kippenvel. Wat een enorm verdrietig nieuws, zo oneerlijk. Heel veel sterkte, kracht en liefde toegewenst!
Ach nee Thea23...laatst plaatste jij zo'n lief berichtje voor mij in het juli topic en nu lees ik dit! (of eigenlijk herken ik jou nu ineens ook van fb!). Hoe is het nu met je?.. Zo onwerkelijk allemaal
Oh Thea, ik lees nu je bericht en schrik er van! Wat ontzettend heftig voor jullie zeg, je heb zulke pittige weken achter de rug en ik las ergens dat het hematoom weg was dus dacht dat je nu eindelijk kon gaan genieten.. wat erg voor jullie! Heel veel sterkte toegewenst en neem de tijd voor de verwerking van alles van de afgelopen tijd!!!