Eindelijk zwanger en niet blij :(

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door yessy, 27 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MMMmeisje

MMMmeisje Fanatiek lid

22 aug 2013
    1.296
    2
    38
    Ik snap je gevoel wel....
    Ik heb zelf 2 miskramen gehad en toen ik pril zwanger was van dit wondertje heb ik met 6 weken erge krampen en bloedverlies gehad (meer dan met een menstruatie)...
    Bij mij was het geen hematoom maar een actieve bloeding vlak boven het vruchtzakje.
    De gynaecoloog vertelde mij dat het 2 kanten op kon gaan en daar hielden we ook erg veel rekening mee ook al klopte er wel een hartje.

Ik hoop dat het voor jou de goede kant op mag gaan, net als het nu voor mij is gegaan.
    Ik duim voor je in ieder geval!

2. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Nou ja, toen ik de begin post las, maakte ik eruit op dat TS dus niet blij was omdat ze ging trouwen, en die buik dan in de weg zat, en liever even wachtte. Tja dacht ik toen, doe het dan wel veilig, vandaar m'n eerste reactie.

Maar toen TS het nogmaals uitlegde snapte ik het. Ik ben 1 van de velen die extreem angstig is in een zwangerschap. Hier bij m'n dochter totaal niet kunnen genieten doordat papa plotseling overleed, en ik bang was dat haar hartje ook stopte. Nu zou ik wel even gaan genieten, want ja, het is m'n laatste zwangerschap. Ook dit ging niet, ik startte dus met een wekenlange bloeding en dan echt pakken maandverband gingen erdoorheen in een week.

Bloed en zwanger zijn stemt voor mij niet overeen, ik snap daarin je angst heel goed. Echter is het dus niet altijd een miskraam.... Ik hoop van harte dar je snel zekerheid hebt, en een beetje kan gaan genieten, zeker met de bruiloft in het verschiet :).

3. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Dat is toch hetzelfde :cool:. Bij mij zat hij ook naast de vruchtzak, met een grote kans dat de bloeding het vruchtje meetrok. Het was 50/50. Maar ja, wij hebben elkaar heel vaak gesproken toen, haha. Stonden we samen in de lift door die stomme bloedingen :(

4. MMMmeisje

MMMmeisje Fanatiek lid

22 aug 2013
    1.296
    2
    38
    Ik had alle posts gelezen vandaar dat ik het snapte ;)
    En bij mij is t ook niet echt vanzelf gegaan zwanger worden, maar goed dat weet je, daarom snap ik je reactie op mij even niet...
    Ik vind mijn weg (op het overleiden van je man na dan, dat is echt bizar en ongelofelijk... er is bijna geen dag dat ik daar niet even bij stil sta, jou situ) niet bepaald onder doen voor jou weg om heel eerlijk te zijn ;)

5. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Ik reageer niet op jou,maar algemeen. Anders had ik je wel geciteerd, zoals erboven ;)

6. MMMmeisje

MMMmeisje Fanatiek lid

22 aug 2013
    1.296
    2
    38
    Ja inderdaad! Maar een actieve bloeding is iets anders dan een hematoom, een hematoom is namelijk oud bloed vandaar dat ik ook niet begreep dat jij met een hematoom zo veel bloedverlies bleef houden, je zou zeggen dat jij ook een actieve bloeding had.
    Maar gelukkig heeft het bij ons beiden tot zo ver goed uit gepakt!

7. MMMmeisje

MMMmeisje Fanatiek lid

22 aug 2013
    1.296
    2
    38

Oke :D haha dacht al, omdat we elkaar inderdaad al vaak spreken, vandaar dat ik t ff niet snapte!
    No hard feelings!
    App je nog wel ff xxx ;)

8. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    En voor de goede orde, ik reageerde denk als tweede hier, en ben niet de enige die het dacht, nadat ts het uitlegde en erna nog reacties kwamen die ik nu pas doorlees, reageer ik dus nu in het algemeen. Anders staat er wel mmm meisje of een citaat, en bij mij is het dus ook niet vanzelf gegaan, dat weet je heel goed ;).

9. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Haha, nee joh gekkie :D. Doe jij maar even appen ja, ren wel op en neer naar de kleine, pfff.

10. yessy

yessy Niet meer actief

Haha ja ik heb het niet handig aangepakt met het verhaal hoe ik het heb geschreven. Jullie antwoorden helpen me wel en ik probeer me minder druk te maken en ook wel te hopen dat het misschien gewoon goed is.
    We wilden in september trouwen maar misschien toch nu ietsje eerder en minder uitgebreid als het allemaal goed zit. En anders misschien een jaar later. Maar bang dat het in de weg zit zo voelt het niet hoor. Vind het juist leuk dat het toch gelukt is. Al zouden we vanaf nu wel bescherming gebruiken. En na de bruiloft weer verder gaan. Maat tis zeker niet ongewenst nu ofzo hoor.

Verder lekker mijn dagen volgepland deze week. VVanavond een afspraak met de fotograaf die ook een vriendin is, morgen lekker wandelen met m'n beste vriendin en daarna lunchen. Morgenavond naar de bios en dan is het donderdag.
    Hou jullie op de hoogte hoe de afspraak ging natuurlijk ;)

11. Kittehs

Kittehs Niet meer actief

Misschien kan dit je een beetje opbeuren:
    Mijn man is pas ontdekt nadat hij al 4 maanden in mijn schoonmoeders buik zat ;)
    En mijn broer zat 3 maanden in mijn moeders buik voordat ze erachter kwamen.
    Gewoon ongesteld geworden al die tijd.

Het hoeft niks te betekenen :)

12. 3S3

3S3 Niet meer actief

Snap je onzekerheid ook, ik dacht ook even dat jullie er niet blij mee waren.
    Ik heb zelf ook onzekerheid, bijna constant heftige krampen en heel licht bruinverlies (alleen bij afvegen)
    Ik kan ook nog niet écht blij zijn, maar dat komt bij veel vrouwen voor.
    Het zal allemaal wel veel echter worden na een goede echo, genieten zit er nog niet echt in, maar toch kun je het beste proberen om er rustig aan van te gaan genieten.
    Als het mis gaat, gaat het dat toch wel.
    Ik blijf gewoon bedenken dat de ene vrouw de ander niet is, en iedereen pijn en kwaaltjes anders ervaart en dat is natuurlijk ook zo. ...
    Geen enkele zwangerschap is hetzelfde, probeer je daar aan vast te houden, het komt vast helemaal goed met ons! :)

13. rosje

rosje Lid

3 feb 2014
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo!!!

Hier nog zo een hoor! Ben 1 feb achter gekomen dat we zwanger zijn maar durf ook totaal niet blij te zijn! Want gelijk de volgende dag op mijn nod kreeg ik beetje roze slijm na ontlasting en dit gaat al sind die dag zo door. Heb ook ongi krampen maar dat had ik ook bij mijn eerste. Heb volgende week woensdag echo bij de gyn, ben dan 5weken. We hopen zo erg dat ons frummeltje vast blijft houden!!! Maar ja bloed bij zwangerschap maakt je nou eenmaal bang en onzeker. Zit iedere dag met de angst of het doorgaat breken en een miskraam komt:(

14. yessy

yessy Niet meer actief

Het is helaas geëindigd in een miskraam.
    Bleek een tweeling te zijn.
    We zijn blij als het nu achter de rug is zodat we dit een plekje kunnen geven.
    Mijn verloskundige zei vorige week nog dat het alle kanten op kan gaan hoor dus niet dat iemand bang wordt nu.

15. rosje

rosje Lid

3 feb 2014
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    Achhh wat rot!!! Heel veel sterkte en hoop echt dat je snel een gezond baby krijgt! Zo begin ik toch te denken dat wanneer er een bloeding is het meestal mis gaat dan niet. Bij diegenen waar het ondanks de bloedingen goed blijft gaan lijken wel uitzonderingen..
    Vind het echt zo rot voor je!!! Bij mij is het nog steeds onzeker allemaal en afwachten..

16. GeoLilly

GeoLilly Bekend lid

2 aug 2013
    796
    0
    16
    Vrouw
    België
    Wat jammer! Heel veel sterkte.

17. xSimone

xSimone Niet meer actief

K. Heb ook klein beetje vel rode bloed gehad tijdens de eerste weken. Kan geknapt vaatje zijn na ontlasting of dergelijke of innestelingsbloed.
    Ik ben nu 14,4 en alles is goed, dus hoeft niet alles te betekenen! Succes :)

18. xSimone

xSimone Niet meer actief

Lees nu je berichtje pas van de mk! Sterkte bah.

19. skye81

skye81 Bekend lid

24 aug 2013
    920
    11
    18
    NULL
    NULL
    Helaas dit ook al 2 keer meegemaakt. Voel je je meteen zo onzeker in de zwangerschap staan...Dus begreep precies wat je omchreef.

Heel veel sterkte!

Deel Deze Pagina