Hoi allemaal, Ik ben al heel erg lang lid van dit forum onder een andere naam, en na veel vervelende dingen ben ik eindelijk terug op dit forum en dit keer met heel erg goed nieuws! Mijn vriend en ik willen graag ons eerste kindje en omdat mijn menstruatie heel erg onregelmatig is 1x in de 4 a 5 maanden werd het erg lastig om natuurlijk zwanger te worden. We hadden ons al aangemeld bij het ziekenhuis en een kennismakingsgesprek gedaan en toen besloten dat we nog niet direct het ziekenhuis traject in wilden en nog even zouden wachten! Zaterdag een test gedaan en deze werd direct positief. Vandaag (zondag) nogmaals een test gedaan en weer direct positief. Ik ben zo blij dat het op de natuurlijke manier is gelukt en ik hoop dat alles goed gaat! Wel gisteren een heel klein beetje bloed verloren, maar ik begreep dat ik me daar niet teveel zorgen over moet maken. Een beetje ongeloofwaardig, maar ontzettend blij!
Bedankt voor jullie lieve reacties. Ondanks dat er nog heel veel stress is ivm met elke dag wat bloedverlies hebben we ondertussen al wel een eerste echo gehad die er goed uit zag. Het bloedverlies is er nog steeds elke dag dus de komende 4 weken zitten we nog in spanning. De verloskundige geeft aan dat we rond de 6 weken zwanger zijn nu. Nu dus afwachten hoe de tweede echo is. Duimen jullie mee dat die goed is?
We hebben ondertussen 2 echo's gehad en op beide echo's was alles goed. We hebben zelfs voor het eerst hartactiviteit gehoord. Wat is dat mooi en ongelooflijk bijzonder moment. Ik moet bijna weer huilen als ik eraan denk. We zijn nu 7 weken zwanger. Op 1 juni de 10 weken echo. Als die goed is kan ik het eindelijk een beetje los laten! Blijven jullie nog even duimen voor ons? Ik duim ook voor jullie
Gefeliciteerd meis! Ik ben superblij voor je dat de eerste 2 echo's goed waren en ik duim voor je dat alles goed mag blijven gaan! Liefs!