Yes!!!!! met pco gewoon zwanger!!

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Lin1985, 15 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lin1985

Lin1985 Lid

10 mrt 2012
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    StandaardYes!!!!! met pco gewoon zwanger!!_________________________________________Het is alweer een tijd geleden dat ik opdeze site heb gekeken en kon mijn oude topics niet weer vinden, vandaar een nieuwe.

Ik ben enkele weken gediagnostiseerd met pcos. Moest van de gyn 5 kilo afvallen, wat heel voorspoedig lukte, en 10 december zouden we een plan de campagne maken. Ik was hierdoor gerust gesteld en ging rustig door in afwachting van 10 dec. Nu had ik al een paar weken last van mn borsten, maar dit had ik eerder ook en betekende niks. Nu, waarom geen idee, een test gedaan. Zag hem liggen en een collega zei dat ik gewoon een test moest... En... ja hoor!!!! Ik ben zwanger!!

Nu had ik maar 1 test in huis dus heb er ook maar 1 gedaan... morgen voor de zekerheid nig maar eentje... En dan komt de vraag hoe lang al... Volgens normaleberekeningen zou het 7 weken moeten zijn. Maar mijn eisprong loopt niet normaal...

Iemand hier ervaring mee.. en was er bij iemand de tweede test negatief??

2. Emeli

Emeli Actief lid

24 okt 2012
    104
    0
    16
    Geen ervaring mee...maar gefeliciteerd!!

3. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Gefeliciteerd en heel veel succes!! :)

4. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Gefeliciteerd!

Geen ervaring mee sorry

5. minimeee

minimeee Actief lid

12 jun 2012
    262
    1
    0
    Medewerker sociaal juridische dienstverlening
    Hoi hoi,

Bij mij is ook PCOS vastgesteld vorig jaar. ik moest 10-15 kilo afvallen. Ben 10 kilo afgevallen.
    Ik heb in de tussentijd zelf moeten proberen en in juli 2012 een HSG onderzoek gehad (waarbij er vloeistof in je eierstokken gespoten wordt om te kijken of het goed doorloopt). Mijn rechter eileider scheen niet goed door te lopen, dus wilde de gynaecoloog een kijkoperatie doen om te zien of er wat zat op mijn rechter eileider.
    Dus ik moest bellen de eerste dag van menstruatie.
    Ik was inmiddels op vakantie geweest en eenmaal terug thuis, liep ik boodschappen te doen en dacht ik ga een test halen. Waarom ik dat dacht...ik heb geen flauw idee. Maar ik hield ook mijn temperatuur bij en die was al aardig wat dagen hoog (had een lf van 7 dagen en mijn temperatuur was al 8 dagen hoog). Dus ik heb de test gedaan en die was positief... :D
    De kijkoperatie hoefde dus niet door te gaan.
    Ik was zooo blij :D en dat ben ik nog steeds hihi.

Heel erg leuk meid. Van harte gefeliciteerd.

6. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Gefeliciteerd!!!:D

7. Lin1985

Lin1985 Lid

10 mrt 2012
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ken het gevoel minimeee :) Alleen nog heel erg onwerkelijk. Ben nu aan het wachten tot ik plassen moet voor een tweede test. Gewoon om echt zeker van mijn zaak te zijn...

En dan 29 november de echo... spannennnnnnd....

8. Ona

Ona Fanatiek lid

8 mei 2011
    1.469
    1
    36
    Van harte gefeliciteerd Lin, spannend!!! :) Hier ook gediagnosticeerd met PCOS. Ik ben voor mijn zwangerschap 7 kilo afgevallen en in juli bevallen van een gezonde dochter. Van dat afvallen heb ik na de zwangerschap nog profijt gehad! Ik was zelfs wat aan de lichte kant door het afvallen en nu heb ik een normaal gewicht. Nog wel wat zwaarder dan net voor m'n zwangerschap. ;)

9. Nijn84

Nijn84 Fanatiek lid

18 mrt 2009
    1.795
    1
    0
    Grunn!
    Gefeliciteerd!! Wat een geweldig gevoel is dat met PCOS spontaan zwanger worden.

Ik heb ook PCOS en werd uiteindelijk na 17 maand spontaan zwanger van onze dochter. Van onze zoon was ik gelijk zwanger!! Ook spontaan en met borstvoeding.

10. vlindertje27

vlindertje27 Actief lid

22 nov 2010
    257
    0
    0
    Noord-Brabant
    Gefeliciteerd! Spontaan zwanger worden en PCO: dat kan gelukkig!

Je leest wel vaker dat dit gebeurd...ik heb dit ook mogen mee maken! Een zwangerschap is al een wonder op zichzelf, maar met PCO voelde het voor mij als een dubbel wonder...

Hopelijk voor jou binnenkort een mooie echo!

11. minimeee

minimeee Actief lid

12 jun 2012
    262
    1
    0
    Medewerker sociaal juridische dienstverlening
    Jaaa bij mij was het ook zo onwerkelijk. Het is dat ik nu mijn buik zie groeien, maar nog steeds vind ik het af en toe onwerkelijk. Terwijl ik al een aantal echo's heb gehad en het hartje al een paar keer heb gehoord.

Lekker van je zwangerschap genieten hoor. En als je vragen hebt, stel je ze maar gewoon. Heb inmiddels al heel wat meegemaakt in 18 weken tijd.
    Zelfs bloedverlies in de 16e week, maar er bleek niks aan de hand.

12. Gefeliciteerd! Nog 12 daagjes wachten op de echo, dan weet je eindelijk hoe ver je bent :)

13. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Gefeliciteerd

14. Akkoe

Akkoe Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.186
    0
    0
    Wijkverpleegkundige Buurtzorg Nederland
    Gefeliciteerd en veel succes :)

15. Lin1985

Lin1985 Lid

10 mrt 2012
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha dank.je Minimee. Heb vragen genoeg! Ben met name bang voor wat er allemaal wel niey verkeerd kan gaan.. Bij.elk.krampje denk.ik "oh oh"
    Ik kijk dan ook vooral niet te veel op internet want maak mezelf hardstikke.gek haha..
    Van mij mag die echo morgen.al wel :)

16. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Gefeliciteerd!

17. Lin1985

Lin1985 Lid

10 mrt 2012
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    En allemaal.bedankt voor jullie.berichtjes!!! :)

18. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Van harte gefeliciteerd!!

19. Lin1985

Lin1985 Lid

10 mrt 2012
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    In de wachtkamer voor de eerste echo