Zwanger na 2 miskramen

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Noukie1805, 15 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noukie1805

Noukie1805 Bekend lid

4 feb 2009
    665
    0
    0
    Hoi allemaal,

Aangezien wij er voorlopig eigenlijk met niemand over willen praten en ook de verloskundige etc. nog even achterwege laten wil ik het hier toch even van me af zetten!
    Wij zijn nu net 4 weken en 3 dagen zwanger voor de 3e x in een half jaar!
    Voorzichtig blij en hoopvol staan we weer aan het begin van een moeilijke tijd. Eerlijk gezegd probeer ik me er zo min mogelijk mee bezig te houden...heb zelfs nog niet getest (heb ik ook niet echt nodig om te weten dat we weer zwanger zijn)! Tot nu toe gaat het me redelijk af. Gelukkig hebben we ons nieuwe huis om naar uit te kijken en probeer ik daarmee mijn gedachtens te verzetten, maar uiteindelijk ben je er toch elke dag mee bezig!
    Duimen jullie met ons mee?!

Liefs Anouk

2. Lila24

Lila24 Actief lid

28 jan 2009
    152
    0
    0
    Ik zal absoluut voor je duimen!!

3. Inkiewinkie

Inkiewinkie Actief lid

5 feb 2009
    467
    0
    0
    Poppenmaakster
    Noord-Holland
    Een voorzichtige proficiat dan en ik zal voor je duimen!

4. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    ik duim ook voor je !

5. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Huh? Hoezo heb je niet getest dan...? Dan weet je toch ook helemaal niet zeker of je wel zwanger bent?

6. Trees

Trees Niet meer actief

#6 Trees, 15 jul 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 jul 2009
    spannend hoor ik zal voor je duimen!

@ minyaweth, raar maar waar, maar ik hoef ook echt niet te testen om zeker te weten dat ik zwanger ben. Heb er ook nog nooit naast gezeten. Ik test wel altijd voor mijn manneke en het ziekenhuis omdat deze het anders niet geloven ;). Ts zal het ook wel goed kunnen aanvoelen.

7. meisje1983

22 okt 2008
    30
    0
    0
    hoi anouk,

ik heb ook pas een miskraam en een missed abbortion gehad en ben nu ook weer zwanger.(5 weken 4 dagen)Alles in 8 maanden tijd. Ik heb de verloskundige ook nog niet gebeld. Ik voel me zo onzeker en toch wil je positief blijven. Nou ik hoop dat nu alles goed gaat verlopen

groetjes meisje

8. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ik ga voor je duimen

Sorry maar ik had in onze 8jr proberen ook heel vaak het idee dat ik zwanger was, maar als ik dan ging testen na 2wkn over tijd dan had ik elke keer een negatieve test. Als ik dan ongesteld werd was het wel altijd heftiger en pijnlijker dan normaal. In het ziekenhuis werd gezegt: zonder positieve test spreken ze niet over een zwangerschap.
    Als je al 2keer eerder een MK heb gehad zou ik toch een testje wagen hoor, al is het maar om hulp te krijgen als het weer mis gaat voor jullie!
    Dan word je sneller geholpen.

Ik hoop natuurlijk dat alles goed blijft gaan hoor!

9. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    Ik ga zeker ook voor je duimen!

Deel Deze Pagina