Eindelijk ZWANGER!! In ronde 14

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Tessa8, 8 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Nog niet op slot, dus ik regaeer toch nog even:

Ik heb met 12 weken een mega-heftige bloeding gehad en heel veel pijn (als weeën). Ben ook voorbereid op het ergste, want VK kon er niets anders van maken.

Inmiddels ben ik bevallen! En ook bij mijn eerste zwangerschap had ik veel bloedingen in het begin. Soms ook stekende pijn. Natuurlijk maakte ik me heel erg druk, ook al werd me geadviseerd dat niet te doen. Ik verloor toen zelfs stolsels en weefsel, maar ik ben tóch bevallen van mijn zoon...

Het is goed dat je je voorbereid op het ergste, maar houd een sprankje hoop. Sommige mensen hebben nu eenmaal van zichzelf makkelijk bloedingen, zonder dat dat iets betekent voor de zwangerschap.

Dikke knuff! En hopelijk vandaag goed nieuws!

2. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    Bedankt voor je reactie.
    Maar ik heb geen hoop meer.
    Alle zwangerschapsverschijnselen zijn weg... :(
    Denk vooral aan de gevoelige (.)(.).. dat is echt helemaal weg...
    Ook mijn temperatuur is weer laag, dus dan kan het gewoon niet goed meer zijn :(

Ik had ergens nog wel een sprankje hoop... Maar die hoop is nu echt weg :(

3. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Hee meis,
    ik herken het.. ik heb oook een miskraam gehad en toen wist ik het ook, enerzijds door het bloeden, maar anderszijds door mn borsten die niet meer gevoelig waren en geen pijn deden.. toen wist ik zeker dat het niet goed zat..
    Echt rot voor je :(
    Veel sterkte en ik hoop dat het geluk gauw weer met jullie mag zijn!

4. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    tessa

wat ontzettend kloote zeg, kan me voorstellen door alle tekenen dat je laatste beetje hoop nu ook weg is...ik eens je veel sterkte en een hele dikke knuffel!!

xxx

5. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    Bedankt voor jullie medeleven meiden!

Ik heb de vk gesproken.. En het is echt mis..
    Zoals mijn bloedverlies is verlopen moet het een MK zijn en ook omdat mijn kwaaltjes weg zijn.
    Volgens de vk moet ook nu alles uit mijn lichaam zijn, mocht dat niet zo zijn dan zou ik doorbloeden met rood.
    En het is nu al 2,5e dag bruin. :(

We gaan het een plekje geven, en we zullen dit kleintje wat nooit op deze wereld mocht zijn nooit vergeten!!!

:(

Deel Deze Pagina