Een hele weg achter de rug en nu Yessssss :)

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Y84, 8 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Y84

Y84 Bekend lid

3 nov 2012
    512
    0
    0
    Heerlijk om hier mijn verhaal eens te kunnen vertellen! Vier jaar geleden startten mijn man en ik met proberen om een kindje te krijgen. Lukte snel, werd helaas MA eind 2012. Begin 2013 nogmaals hetzelfde. We kregen onderzoeken en mijn man bleek een chromosomale afwijking te hebben... Pfffff 70-80% miskraam risico per keer en nog kans op een gehandicapt kindje. Daarom konden we IVF doen met embryoselectie. Hiervan een poging gedaan (na maanden en maanden wachten) en alle vier de embryo's bleken aangedaan en niet levensvatbaar.

We moesten toen weeeeer zes maanden op de wachtlijst.. Daar hebben we niet voor gekozen. Zó'n klein succeskansje en zó lang wachten...

We hebben het screeningstraject voor pleegouders doorlopen en er volgde een plaatsing van twee prachtige pleegkindjes van 8 maanden oud. Wat een genot. Wel grote kans dat ze weer thuis gaan wonen.

Driekwart jaar later werd ik per ongeluk zwanger.. Weer een MA...

Daarna toch besloten dat we graag een kindje willen krijgen op een andere manier. En nu ben ik de tweede IUI behandeling met donorzaad zwanger geworden!!!!!!! Vandaag 11 dpo en positief testje :)!!!!

En nu maar duimen dat alles goed zit...!!!

2. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Pfff wat een heftig verhaal... Gefeliciteerd met de zwangerschap en ik duim dat het goed mag blijven gaan

3. wondertje2015

wondertje2015 Fanatiek lid

26 jan 2016
    1.454
    90
    48
    Vrouw
    huisvrouw
    bij mijn geliefde
    dat is indd een hele lange weg in elk geval gefeliciteerd dat het maar goed mag gaan ik duim voor je :)

4. Humava

Humava Niet meer actief

Gefeliciteerd!!! Ik hoop voor je dat alles goed gaat!!

5. Y84

Y84 Bekend lid

3 nov 2012
    512
    0
    0
    Inmiddels volgens mij toch ongesteld aan het worden grrrrr :(

6. Humava

Humava Niet meer actief

7. nic2910

nic2910 Actief lid

8 feb 2015
    486
    24
    18
    Oh nee.. Ik hoop het niet voor je :( ik duim voor je dat het innestellingsbloed of iets is!

8. Tuimeltje

Tuimeltje Bekend lid

17 jan 2016
    519
    1
    16
    Noord-Brabant
    Zo dat was een lange en zware weg, maar van harte gefeliciteerd! Hopelijk blijft dit kleintje plakken :)

Deel Deze Pagina