Zwanger & poliep

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sannie92, 20 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sannie92

Sannie92 Niet meer actief

Hello!

Wie van jullie heeft ook tijdens de zwangerschap bloedingen gehad dmv een poliep op de baarmoederhals?

Bij mij is het begonnen bij 9+1, gisteren was bloedverlies rustig, maar vandaag is het weer ontzettend hevig.

Ik blijf het eng vinden, dus zoek naar meerdere ervaringen.

groetjes

2. Dirkje1987

21 mei 2014
    54
    0
    0
    Hoi,

Ik heb ook een poliep op mijn baarmoeder gehad. Ik ben even exact kwijt welke datum dat was maar ik dacht dat ik toen rond 14 weken liep.
    Ook bloedverlies, vooral nadat ik er druk op had gezet, bijvoorbeeld na dat ik naar de wc was geweest. (Grote boodschap)
    Ook had ik bloedverlies als ik seks had gehad.
    Bloedverlies was dan even heftig en verdween dan weer.
    Na controle van de gynecoloog bleek dat de poliep al bijna weg was en na een aantal dagen stopte het bloeden ook.

Ik ben inmiddels ruim 30 weken zwanger.

Maak je niet al te druk om het bloed verlies en laat je gerust stellen door een gynecoloog, die weet meer en kan je goed helpen.

Sterkte.

Liefs

3. Sannie92

Hoi Dirkje,

Dankjewel voor je reactie, ik ben zojuist weer in het zkh geweest, het bloed liep weer langs mijn benen af in het zkh. Ik moet nu even rusten, en het bloedverlies bijhouden. Godzijdank is met mn beebje alles nog goed, was weer aan het bewegen en hartje klopt goed.

Spannende tijd is dit zo :(

4. Sannie92

Zijn er nog meer mensen waarbij dit bekend in de oren klinkt?

Deel Deze Pagina