Hoi Meiden.. dacht laat ik mijn verhaal hier zetten ik ben nu al weer 9 weken en 5 dagen zwanger spontaan.. Ik heb daarvoor 7 icsi pogingen gedaan 1 eiceldonatie gedaan en 2x embryodonatie gedaan. Bij de 5de poging ben ik ff zwanger geweest maar met 5 weken een miskraam. Ik kon niet spontaan zwanger worden zeiden ze in het ziekenhuis.. Ik ben wel bij mijn ex man vandaan hij had ook slecht zaad.. Nu ben ik bij mijn nieuwe vriend en ik slikte de pil maar had zo last van de hormonen dat ik daar mee gestopt was want ja kon toch niet zwanger worden maar dat is dus niet zo.. 24 april was mijn laatste ongi en 21 mei moest in ongi worden ik heb op 24 mei een test gedaan van CB en die gaaf toen 3+ aan zwanger ik was helemaal verbaasd en kon het niet geloven.. Ik heb mijn eerste echo gehad met een kloppen hartje wat mooi zeg 9 juli heb ik mijn termijnen echo spannend.. Voor de rest heb ik weinig last van ja eerste begin zere borsten af en toe misselijk maar nu stuk minder soms maak ik me daar zorgen om maar ja is niet nodig heb voor de rest weinig krampen ja af en toe maar niet pijnlijk.. Liefs Yvonne
Gefeliciteerd! ik zou hier dan weer hoop van moeten krijgen , maar nee dat krijg ik niet !! dat ligt al op een vuurkorf ergens. Geniet meis.
Bedankt meiden.. Ja ik geniet er zeker van kan het soms niet geloven maar het is echt zo.. Marnat meid dat kan ik helemaal inkomen 13 jaar bezig pfff dat is echt erg lang en dan heb je helemaal geen hoop meer kan me dat voorstellen sterkte Liefs yvonne