Wat een super goed nieuws!! En wat mooi dat jullie geduld nu eindelijk beloond wordt! Ik gun je een hele fijne en zorgeloze zwangerschap! Liefs, Mrs Hair
Finally!! Van harte gefeliciteerd!! En ik duim voor jullie dat alles goed mag blijven gaan! Een voorspoedige zwangerschap gewenst!
Oh lieve Elvira en man van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap. En natuurlijk gaat het allemaal goed komen daar duimen we voor! Echt het is jullie zo gegund. Ik heb sowieso veel respect voor je want je hebt voor zo ver ik weet heel wat meegemaakt en teleurstellingen te verwerken gehad en altijd maar positief hier naar anderen toe en iedereen feliciteren die zwanger is. Nu worden jullie gelukkig eindelijk zelf beloond voor het veel te lange wachten. Geniet ervan!! Liefs vruchtje
Ik weet niet of er nog heel veel mensen meer waren die het zo gunde als jullie, maar meid... wat ben ik enorm blij voor jullie! Ook hier daarom een hele megadikke knuffel! En een superdikke proficiat! Heel heel veel liefs, Josien
Gefeliciteerd Elvira! eindelijk mag er een klein ukkie in je buik gaan groeien! Ik duim met je mee dat alles goed mag gaan en jullie straks de dolgelukkige ouders van jullie wonder gaan worden!