Jeeeeeeeeeeej wat een topper zeg! Das nog eens een geweldig nieuws, van harte gefeliciteerd hoor! Heel veel liefs Cindy
Echt super! Van harte gefeliciteerd en ik hoop dat jij het mooie voorbeeld bent voor ons mmm meisjes! Hier kunnen we hoop uit putten.
ooooooooooh (mijn eerste reactie toen ik zag van wie dit topic was) wat super super super goed!!!! Gefeliciteerd!!!
Dank je wel meiden. We zijn nog steeds vol ongeloof. Heb in het verleden een bbz gehad en zonet toch maar weer gebeld met het ziekenhuis. Volgende week vrijdag mogen we nu al komen om te kijken of beeb op de goede plek zit. Ik voel ook niks zeg maar. Beetje last van krampjes in onderbuik, liezen en bekken en soms in onderrug. Ze zijn niet pijnlijk ofzo. Ik weet gewoon niet wat ik kan/moet voelen. Beetje onzeker zeg maar. Gelukkig zijn we zover gekomen, alleen daarom proberen we te genieten.
hoi Elvira, je kent mij verder niet maar ik vond het elke keer zo rot dat je grootste wens (nog) niet in vervulling ging en nu is het zover. Van harte gefeliciteerd met je inimini baby in je buik, dat het maar mag uitgroeien tot een prachtig kind
WAUW. kippenvel, kippelvel en nog eens kippenvel!! wat geweldig, PROFICIAT!!!!!!!!!! Op naar de echo. Gr. Sabrien
Lieve lieve Vier en A naturlijk Helemaal goed zeg, echt zoooo fantastisch! Wat hebben we al een lief en leed gedeeld zeg, van jouw kant eigenlijk alleen nog maar leed. Hier inmiddels 2 boy's...bij jullie bleef het leeg. Nu is het tijd voor lief, jullie lief..jullie kleine liefdesbaby! Ik wens jullie een prachtige zwangerschap, een goede bevalling en dan een wolk van een baby! Hele dikke kus!