Nogmaals gefeliciteerd! En wat fijn dat jullie een mooi knipperlichtje gezien hebben! Ik wens je een super zwangerschap toe zonder al te veel nare kwaaltjes en dat je straks een mooi wondertje in je armen mag houden!
Het is jullie zoooooo gegund! Lieve Aquilegia, een hele fijne en goede zwangerschap toegewenst! Hele dikke knuffel, Josien
ooooh lieve Aquilegia, eindelijk is het dan voor jullie zo ver! Het is jullie zo gegund. Ik hoop dat jullie een mooie zwangerschap kunnen beleven en natuurlijk een heerlijk kindje eindelijk in jullie armen! heel veel liefs van mij
oh wat superrrrrrrrrrr weet nog dat wij samen bij de temperatuur kaartjes zaten. en jij vele meiden zag vertrekken daar en nu zelf opnieuw zwanger oh wat fijn te lezen en ook in dusseldorf hoor er hele goede ervaringen van. superrrrrrrrrrrrrrrrrr echt blij voor jullie zeg.
Helemaal super dat het eindelijk gelukt is na zoveel jaren en zoveel tegenslagen. Ga er lekker van genieten saampjes. Hartelijk gefeliciteerd!
JOEPIEEEEEE GEFELICITEERD!! Wat een wonder zeg!! Klim maar op je roze/blauwe wolk en flink genieten!!
Ik ga op vakantie en ik mis al het geweldige nieuws! Van harte gefeliciteerd! Wat een fantastisch wonder!