Lieve Aquilegia, Wat doet mij dit goed te lezen. Wat een fantastisch nieuws. Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Wat een lange weg hebben jullie moeten gaan voor dit 3e wondertje. Hopelijk heb je een prachtige zwangerschap. Ik moest toevallig net aan je denken, ik weet niet waarom en dacht ik zoek je even op op ZP, was nieuwsgierig hoe het met je zou gaan. Dat was het dus, dit goede nieuws wat mij op de een of andere manier aantrok Liefs Mieke
Dank jullie wel, lieve meiden! Leuk om jullie berichtjes te lezen. Vele ken ik nog vanuit de Vlinderlounge en het tempkaartjestopic en van andere fora! Leuk om wat van jullie te horen! En lief dat jullie meeleven. Ben net terug van huwelijksreis en we hebben daarvoor een prachtige, zwangere bruiloft gehad!
Van harte gefeliciteerd met dit wonder! 'Ken' je nog van een paar jaar geleden toen ik ook kaartjes invulde via Fertility Friend .
Wat ontzettend goed!!! Gefeliciteerd!! Ik heb jou ook zo nu en dan op dit forum "voorbij zien komen". En wat heerlijk een zwangere bruiloft! Ook nog gefeliciteerd met jullie huwelijk!
Het gaat goed! Ben wel nog veel moe en af en toe een beetje misselijk. Ben al 3 kg aangekomen. Aanstaande woensdag weer een echo en de nekplooimeting en bloedprikken voor de combinatietest.
Ondanks dat ik helemaal niet weet wat je mee maakt.. besef ik wel dat het een wonder is om zwanger te mogen zijn.. Van harte gefeliciteerd,en een voorspoedige zwangerschap gewenst!!
Lieve Aquilegia, Wat super om te lezen dat je zwanger bent. In 2007 kwam je nog af en toe bij het persona-topic langs en met je bijzondere nick ben je me altijd bij gebleven. Soms zocht ik je even op om te zien hoe het ermee ging en nu ben je dus weer zwanger!! Super gefeliciteerd, het is je erg gegund! Geniet ervan! Liefs Snoozie