Eindelijk zwanger na IUI, maar dochtertje verloren door vruchtwater lek

Discussie in 'Vlindertjes van 17 - 24 weken' gestart door MammaBS, 3 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MammaBS

MammaBS Actief lid

29 jan 2015
    290
    8
    18
    Dank je Diazz!

Dat heb je mooi omschreven, "genieten met een zwart randje".
    Ondanks dat het nog steeds pijn doet, willen wij ook graag weer zwanger worden. Gefeliciteerd en geniet van je zwangerschap, ondanks dat het nooit meer onbevangen zal zijn.

Liefs

2. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Dank je wel!
    Ik hoop echt dat het jullie gauw weer gegeven is. Het is jullie enorm gegund!

Liefs

3. Fleur1984

Fleur1984 Niet meer actief

Wat vreselijk naar. Zo verdrietig. Jullie hebben echt alles gedaan ervoor.
    Ik hoop dat je gauw weer zwanger bent.
    De titel viel me gelijk op eigenlijk. Ik moest ff aan mezelf denken. Denk niet dat je wat aan mijn verhaal hebt.

Mijn kindje is er nog. Ik ben met 23w en 3 dagen opgenomen in het WKZ vanwege een vruchtwaterlek. Ik had al vanaf een week of 16 regelmatig harde buiken.
    Ik was s ochtends op me werk en ik voelde wat lopen. Geurloos/beetje zoetig water en beetje bloed. Gelijk gebeld naar de verloskundige. Moest gelijk komen. Dmv een wattenstaafjes test werd het gelijk duidelijk. De grond zakte op dat moment onder me voeten weg. Ik heb er zitten huilen. We moesten toen met spoed naar het WKZ.
    Na wat onderzoeken bleek de baarmoedermond wel dicht te zitten, maar op de echo zagen ze de baby niet geheel in het water zat.
    Om een lang verhaal kort te maken, Ik moest volledig bedrust houden en stond onder strenge controle. Ondanks dat verloor ik wel regelmatig vruchtwater.
    Ze wilde haar niet met 37 weken halen, omdat ze door te weinig vruchtwater niet groot was. Met 37 weken had ze het formaat van een kindje van zo een 31 a 32 weken. Ze is zelf met bijna 40 weken ter wereld gekomen en woog net 5 pond.

4. MammaBS

MammaBS Actief lid

29 jan 2015
    290
    8
    18
    Dank je voor je Fleur1984!

Gelukkig kan het met weinig vruchtwater ook goed gaan! Fijn om te lezen dat jullie dochtertje het gered heeft. Bij ons was het gewoon veel te vroeg in de zwangerschap om het te kunnen halen. Er was weinig hoop, ook al hebben we er alles aan geprobeerd te doen..

5. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Gecondoleerd met het verlies van jullie dochter, en veel sterkte de komende tijd.
    Wat kan het leven oneerlijk zijn, jullie hebben er alles aan gedaan om haar te redden dat bewijst weer dat jullie fantastische ouders zijn.
    Ik hoop dat lizzy in de toekomst de grote zus van een klein wonder mag zijn.

6. MammaBS

MammaBS Actief lid

29 jan 2015
    290
    8
    18
    Dank je Zonnebloem92!

Wie weet mag Lizzy ooit grote zus van een wondertje worden.. Zou mooi zijn. Het voelt zo leeg nu zonder ons meisje.

Deel Deze Pagina