Half oktober heb ik dan toch maar een test gedaan, omdat mijn menstruatie uitbleef. Het was voor mij al vrij duidelijk dat ik zwanger zou zijn. Beide testen waren positief. Meteen het nieuws aan mijn vriend verteld, die toch een beetje schrok.. Niet zo gek ook! We zijn ook nog maar 17 en 20 jaar. Ondertussen ben ik ruim 7 weken zwanger. Ik heb met 5 weken mijn 1e echo gehad en daar was een piepklein vlekje te zien op het beeldscherm! Volgende week m'n 2e echo en we hopen dat het allemaal goed gaat! Liefs, Lisa
Gefeliciteerd! Geniet er van en dat je jong bent maakt niet uit als jullie maar van elkaar houden en voor altijd samen willen bijven, dat is het belangrijkste!
gefeliciteerd ! en inderdaad dat je jong bent maakt niet uit als je verantwoordelijk genoeg bent en gelukkig bent samen komt alles vast wel goed !
Gefeliciteerd met je zwangerschap en dat je zo jong bent hoeft geen probleem te zijn,geniet er maar heerlijk van.
Dank jullie wel allemaal! Ik zie het ook niet als iets negatiefs dat we beide nog zo jong zijn. M'n vriend en ik hebben een hele goede relatie en we willen er echt samen voor gaan, dus ik ben zo aan het genieten al!
Geniet er lekker van! De leeftijd maakt niet uit.. Ik en mijn partner zijn een stuk ouder, maar ik sta er tot nu toe alleen voor. Dus zoveel zegt leeftijd niet!
hey meisie van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!! Ik heb mijn eerste kindje ook op mijn 17 de gekregen dat is nu een pracht van een meis van 8 jaar! Geniet er lekker van.. laat mensen in je omgeving maar praten en doen... Wat jij moet doen ik lekker genieten samen met je manneke en genieten van het wondertje in je buik