Ik ben al een poosje niet meer geweest hier, maar wilde toch even melden dat ik inmiddels alweer bijna 20 weken zwanger ben van de eerste Het heeft bij ons bijna twee jaar geduurd. Op 22 mei 2008 ben ik gestopt met de pil en 23 maart van dit jaar had ik een positieve test in handen. In 2008 t/m april 2009 had ik een erg onregelmatige cyclus en in mei 2009 ben ik voor het eerst bij een gynaecoloog geweest. Hier bleek dat ik PCOS had en dat ik nog een paar kilo kwijt moest raken om een BMI van onder de 30 te krijgen, zodat ze me verder konden helpen. Aangezien ik al bezig was met afvallen mbv een diëtiste, was dit wel een klap in mijn gezicht. Ik heb volgehouden en ben in totaal 15 kilo afgevallen met als resultaat dat ik een normale cyclus kreeg MET eisprong Maarrrrrr nog steeds niet zwanger. Uiteindelijk allerlei onderzoeken gehad, waaronder een HSG onderzoek en er bleek niets aan de hand te zijn. Ook mijn man is onderzocht en daar was niets mis mee, ook niet met de samenlevingstest, dus ja....wat is het dan? Ik kon doorgaan voor IUI, maar ik wilde dit zelf nog niet, omdat het naar mijn idee op de normale manier ook moest lukken. Ik heb het ziekenhuis gebeuren helemaal losgelaten en zou pas in september van dit jaar teruggaan voor de vervolgstappen (IUI). Dat is dus niet meer nodig, want die maand werd ik dus zwanger. Nooit gedacht dat het nog spontaan mocht gebeuren en kijk hier...ik ben het bewijs dat het kan. Wat wil ik nu zeggen met dit hele verhaal: GEEF NOOIT OP, het kan, ook na een paar jaar!!!!!
Ik wil je van harte feliciteren! Ook bij mij heeft het 2 jaar geduurd. Maar inderdaad het kan! Joepie