Hey dames, Ik ben vandaag naar de huisarts geweest en ik ben zwanger. Ik had op 09.07.2008 een zwangerschapstest genomen van de kruidvat en kwam uit dat ik zwanger was. ( op dat moment was ik 5 dagen overtijd. ) dus wou ik zeker weten of dat wel zo was. Eenmaal bij de arts zegt hij je bent gwoon zwanger we hebben 2 bewijzen ten 1e je bent niet ongesteld geworden en ten 2e je hebt een test genomen. Dus hij feliciteerde me gelijk. Maar na mijn gevoel lijkt het of het 1 grote grap is want ik heb geen ene symptoon vind het wel raar. maar goed dames ik ben zwanger de HA had gelijk mijn bevallingdatum uitgerekend nl. 13.03.2008 maar ik durf nu nog geen afspraak te maken bij de verloskundige dalijk is het gewoon niets groetjes
Gefeliciteerd. Ik ben enkele dagen voor jou uitgerekend, nl 10-3-2009. Ik voel ook niet veel eigenlijk. Je kunt toch ook nog even wachten met vk bellen. Ik denk dat ik deze week ergens ga bellen. Geniet van het feit dat je geen kwaaltjes hebt.
Gefeliciteerd en geniet ervan, zeker genieten omdat je nog geen kwaaltjes hebt....wat niet is kan helaas nog komen weet ik uit ervaring
Gefeliciteerd! Ik had ook bija nergens last van de 1e 8 weken, daarna wel, dus wees nog maar blij haha!