Ronde 15 om zwanger te worden. Alle andere rondes last van bruin bloed verlies 4-6 dagen na ovulatie. Inmiddels bij een gyn 1 maand. Tijdens een onderzoek heeft ze een klein wondje aangestipt op mijn baarmoeder met zilvernitraat. Nu voor het eerst in 15 rondes geen bruin bloed verlies gehad en op dag 16 al een eisprong (ovo testen, normaal dag 20) gemeten maar die positieve test hield 5(!) dagen aan. Een gemiddelde cyc van 33 dagen ongeveer. Inmiddels ben ik 3 dagen overtijd en wordt het spannend allemaal. Normaal heb ik enorm last van opgezette borsten en bruin verlies, maar deze keer zijn mijn borsten zowaar kleiner geworden en ben ik wat misselijk de hele dag. Herkent iemand deze klachten van het kleiner worden van borsten, maar het ondertussen uitblijven van een positieve zwangerschapstest (4x). Dank jullie wel!
Sarah Ik had ook heel vaak last van bruin verlies. De keren dat ik zwanger was had ik dat niet. Ik had echter ook vaak dat de ovulatietest al een paar dagen lang voor de daadwerkelijke ovulatie een positief resultaat aangaf. Ik denk daarom dat de ovulatie toch pas later dan dag 16 plaatsgevonden heeft. Ben dus heel bang dat je toch gewoon nog een paar dagen moet afwachten. Ik hoop met je mee!
Ok, fijn om te horen! Ook bij dag 16 t/m 21 zou ik nu wel een luteale fase hebben van 15-17 dagen. Normaal ging dit fout bij 10-12 dagen. Dat mijn borsten kleiner worden en ik zelfs gewicht verlies verbaast me wel enorm
humz, gyn belt dat ik een progesteronwaarde heb van 1.4 en dat schijnt erg laag te zijn Bloed is 9 dagen na LH piek gemeten, maar die piek hield volgens de testen 5 dagen aan. Wellicht is dat een verklaring. Raar dat deze maand nu net geen bruin bloed verlies is en de menstruatie uitblijft.