Het onderwerp zegt het al, ik heb een soort spierpijn in mijn liezen.. Zit vandaag op dag 37 en heb gisterenavond getest maar deze was kei negatief.. Wat denken jullie? Is dit ook een kwaaltje? Jaaa je gaat vanalles denken he als je zo'n grote wens hebt..
Ik heb er geen ervaring mee maar het zou zomaar ns kunnen. Hoe vaak heb je normaal gesproken spierpijn in je liezen Haha. Wacht anders nog een dag of 3 en ga dan weer testen? Hcg verdubbelt elke 2-3 dagen.
Meiden, ik lees even mee!! Ik zit met t zelfde probleempje Een gevoel of k de marathon gelopen heb, heb morgen nod, vrijdag nog negatief getest, dus verwacht niets. Zou net als ts wel willen weten wat het kan zijn
Ik had daar de eerste ronde heel erg last van. Paar dagen voordat ik ongi werd! Lopen en zitten deed zeer! Bij was het dus een teken dat ik ongesteld werd. Ik weet dat er ook vrouwen zijn die er bij de zwangerschap last van hebben.
ik heb dat ook, zo'n weeeg gevoel in mn liezen en bovenbenen. Zo'n zwaar en lichtelijk trekkend gevoel. En bij omdraaien in bed heb ik pijnscheuten in mijn zij... Ik heb van die penstreepjes en zit op dag 42 maar kv2v5 blijft negatief terwijl CB toch blauwer wordt....
Bij mij trekken mijn liezen en heb geregeld steken de afgelopen 3 dagen.. Verder gecombineerd met ongi-achtige pijnen/krampen. Vorige ronde voelde ik mijn liezen ook, maar dat was anders dan nu.
Goh, ik heb dat ook...Ik dacht dat het van het paardrijden kwam, vond het al zo raar want ik rij elke dag en heb eigenlijk nooit spierpijn. Maar misschien is het inderdaad een naderende ongesteldheid. Zit er wel op te wachten, nu dag 34.