Wat fijn dat ze er aan denkt, jouw vk! Zo snel mogelijk mee beginnen. Hier heb ik het ook gebruikt tot ongeveer 10 weken. Of het geholpen heeft? Ik weet het niet, maar ik durfde het ook niet los te laten . Van harte gefeliciteerd!
Vanochtend werd ik wakker door hevige buikpijn. Eerst had ik bruinverlies, nu, sinds half uur verlies ik veel bloed met stolsels. Vk gebeld, zij denk dat ht miskraam is nou denk ik : had ik maar gisteren geen echo laten maken ik weet me geen raad meer, ben zo verdrietig Deze topic kan ik laten sluiten denk ik geen twins meer....
Oh wat erg!! Echt een nachtmerrie. Ik heb zelf ook meerdere miskramen gehad en ik weet hoe afschuwelijk verdrietig je kan voelen als je lijf je zo in de steek laat . Ik wil je heel veel sterkte wensen en als je meer wilt weten of herhaalde miskramen en onderzoeken en dergelijke mag je me altijd pb-en.
Wat ontzettend verdrietig! Ik heb helaas 4 miskramen doorgemaakt, dus ik weet hoe kapot je hiervan bent. Ik wil je absoluut geen valse hoop geven, maar ik zou juist nog een echo laten maken. Je ziet bij tweelingzwangerschappen nog wel eens gebeuren dat 1 vruchtje het niet haalt, maar de andere wel. Dus dat zou ik wel even laten nakijken. Al is het maar voor je gemoedsrust. Sterkte!
inderdaad even bellen voor een echo. Het kan goed dat er 1 vruchtje nog helemaal goed zit!. Gauw bellen
Dinsdag weer een echo, waar ik eerlijk gezegd geen zin in heb... Ik bloed nog steeds (iets meer dan menstruatiebloeding) vanmorgen een testje gedaan (test loopt niet op, zelfs iets lichter dan mijn andere testen)