Eindelijk zwanger! Utrogestan iemand ervaring?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Fadim, 28 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Wat fijn dat ze er aan denkt, jouw vk! Zo snel mogelijk mee beginnen. Hier heb ik het ook gebruikt tot ongeveer 10 weken. Of het geholpen heeft? Ik weet het niet, maar ik durfde het ook niet los te laten ;). Van harte gefeliciteerd!

2. Fadim

Fadim Actief lid

11 aug 2014
    473
    187
    43
    Vanochtend werd ik wakker door hevige buikpijn. Eerst had ik bruinverlies, nu, sinds half uur verlies ik veel bloed met stolsels. Vk gebeld, zij denk dat ht miskraam is :( nou denk ik : had ik maar gisteren geen echo laten maken :( ik weet me geen raad meer, ben zo verdrietig:(
    Deze topic kan ik laten sluiten denk ik :( geen twins meer....

3. Astre

Astre Niet meer actief

Oh wat erg!! Echt een nachtmerrie. Ik heb zelf ook meerdere miskramen gehad en ik weet hoe afschuwelijk verdrietig je kan voelen als je lijf je zo in de steek laat :(. Ik wil je heel veel sterkte wensen en als je meer wilt weten of herhaalde miskramen en onderzoeken en dergelijke mag je me altijd pb-en.

4. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Wat ontzettend verdrietig! Ik heb helaas 4 miskramen doorgemaakt, dus ik weet hoe kapot je hiervan bent. :(

Ik wil je absoluut geen valse hoop geven, maar ik zou juist nog een echo laten maken. Je ziet bij tweelingzwangerschappen nog wel eens gebeuren dat 1 vruchtje het niet haalt, maar de andere wel. Dus dat zou ik wel even laten nakijken. Al is het maar voor je gemoedsrust.

Sterkte!

5. Anjou

Anjou Niet meer actief

inderdaad even bellen voor een echo. Het kan goed dat er 1 vruchtje nog helemaal goed zit!. Gauw bellen

6. Fadim

Fadim Actief lid

11 aug 2014
    473
    187
    43
    Dinsdag weer een echo, waar ik eerlijk gezegd geen zin in heb... Ik bloed nog steeds (iets meer dan menstruatiebloeding) vanmorgen een testje gedaan (test loopt niet op, zelfs iets lichter dan mijn andere testen) :(

7. Pillow

Pillow Bekend lid

13 apr 2014
    565
    71
    28
    Oh bah wat naar... Heb geen goede woorden, maar wil je wel veel sterkte wensen.

8. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    jeetje wat heftig, sterkte meis

Deel Deze Pagina