hallo dames bedankt voor jullie felicitaties.. ondertussen weet de hele fam het al is net een lopende tam tam maar goed ze zijn er allemaal super blij mee en wij ook natuurlijk ik heb zelf nog een overgroot oma.. *moeders oma dus* en als ons kleintje er is hebben we 5 generaties.. ! ik heb trouwens nog een definitieve test gedaan een foto bijgevoegd Bekijk bijlage 64184
hallo dames.. ik heb even een vraagje.. je kan troch tijden het begin van je zwangerschap oud bloed verliezen.. donkerbruin zeg maar
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Over bloedverlies...zelf geen ervaring mee maar hoor idd wel dat je wat oud bloed kan/mag verliezen. Zolang het niet helderrood is en/of je krampen krijgt...
Love peet, gefeliciteerd!! Wat fijn! En hoe voel je je? Ik voel nl nog niet veel als alleen maar wat gevoeligere borsten en tepels, maar zelfs dat is niet iedere keer zo erg! haha! Geniet ervan!!
ik denk dat ik me mag aansluiten bij jullie..kan het zelf nog niet echt geloven maar heb een posi k 2v5 test!