Wonderen bestaan toch!!!

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door miranda22, 14 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda22

miranda22 Bekend lid

5 jul 2007
    771
    0
    0
    mama
    heerhugowaard
    hallo allemaal!!!!

Ruim een half jaar geleden werd mij verteld dat ik endometriose in me eierstokken heb. Na wat op internet hier over gelezen te hebben bleek al snel dat mensen met endometriose zoals ik het heb uit eindelijk in het ivf traject belanden. Mijn man en ik hadden ons daar al helemaal op in gesteld, info op gezocht. Eerst zou ik nog een prik krijgen voor een korte menopauze van ongeveer 3 maanden om de cysten in me eierstokken kleiner te maken. Deze prik heb ik 11 september vorig jaar gehad. de prik wilde maar niet uitwerken en heeft in totaal 6 maanden aan gehouden. 2 weken terug had ik een controle afspraak bij de gynaecoloog en eerder had ik bloed geprikt om me hormoon spiegel te bekijken en dit was allemaal goed. Ook nog een inwendige echo en hier was op te zien dat alles weer netjes en rustig was en dat de endometriose minimaal is en dat we het via de gewone weg ;)kunnen proberen. Mijn ongesteldheid was 1 keer geweest en we hadden nog maar 1 keer 2weken terug zonder condoom gedaan, maar ik was gister al 4 dagen overtijd dus dacht doe een test weet ik dat het negatief is en kan ik wachten op me pret week. dacht nog zal allemaal van binnen nog op gang moeten komen ofzo. Dus doe de test 1 van de kruitvat kijk na 5 minuten zo op een manier dan kan ik hem meteen weg gooien en ik zie gewoon 2 strepen. 1 duidelijke en een lichter streepje, vanmorgen nog 1 gedaan weer het zelfde. Dus vanmorgen 1 test van clearbleu met zwangerschap indicatie en hier het resultaat

2. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Van harte gefeliciteerd!!!!! Geniet er van!!!!

3. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Wat een super nieuws!!! Gefeliciteerd !! Geniet er van!:D
    Nu kan je genieten van pretmaanden ipv pretweek! :)

4. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Wauw wat een verhaal! Gefeliciteerd!!

5. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Gefeliciteerd met je zwangerschap :)
    Geniet er maar van!

6. Marijke B

Marijke B Actief lid

20 jul 2005
    409
    0
    16
    Rotterdam
    wauw gefeliciteerd

7. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    gefeliciteerd :D

8. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.660
    1
    0
    Oudenbosch
    Gefeliciteerd! wat een super super wonderlijk gaaf nieuws!! :D

9. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

gefeliciteerd !!!!

10. Mamaloe26

Mamaloe26 Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.236
    0
    36
    CEO Family Ltd.
    Noord Holland
    Gefeliciteerd!!

11. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Gefeliciteerd!:)

12. Sammy79

Sammy79 Niet meer actief

Dat is mooi meis GEFELICITEERD!!!!!!!

Ik heb zelf ook endometriose. En ik heb zo,n 1,5 week gelden een kijkoperatie hiervoor gehad. En de endometriose heeft de gynaecoloog weg kunnen halen. Bij mij zat het voornamelijk rondom mijn baarmoeder. Ik hoop dat ik straks ook zo,n mooi verhaal op zwangerschapspagina kan zetten.

Groetjes, Sammy

13. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    GEFELICITEERD!!!

Geniet er van!

Groetjes

14. miranda22

miranda22 Bekend lid

5 jul 2007
    771
    0
    0
    mama
    heerhugowaard
    #14 miranda22, 18 apr 2010
    Laatst bewerkt: 18 apr 2010
    hallo allemaal,

super bedankt voor de super lieve reactie,s! we ook super blij!
    Alleen heb ik gister een beetje bloed verloren, bruin bloed is nu weer gestopt maar wel een beetje krampen in me buik wel vandaag voor het eerst een beetje misselijk! dus hoop dat het de innesteling is geweest, heb dit ook bij me eerste zwangerschap gehad. pas over 2 een halve week echo dus afwachten maar.

@sammy79 wat goed dat het nu wel weg is. Hoop echt dat ik snel kan lezen dat het voor jou ook allemaal positief uitkomt.

groetjes miranda

15. miranda22

miranda22 Bekend lid

5 jul 2007
    771
    0
    0
    mama
    heerhugowaard
    nou heb toch vanmorgen even de gynaecoloog gebeld om te vragen of ik tot mei moet wachten of dat eerder moet komen. Aangezien ik bij xander precies in de zelfde week ook zo een soort bloeding had en toen was ik waarschijnlijk zwanger van een tweeling en had 1 het helaas niet gehaald. En ze ik mag woensdag om 10.30 langs komen. En ze zei ook dat het een afspraak was om me even gerust te stellen dus denk niet dat het erg is maar ja je houd het toch wel een beetje in je achter hoofd. Ben wel blij dat ik overmorgen al mag komen, ik hou jullie hier op de hoogte.
    groetjes

Deel Deze Pagina