Na een miskraam, nu een heel vaag streepje, maar wel een streepje... Heel pril dus, maar wel zwanger! Durf het bijna niet te geloven!
Gefeliciteerd! En probeer er van te gaan genieten! Al zal dat niet altijd makkelijk gaan na een miskraam lijkt mij!
Gefeliciteerd! Logisch dat je onzeker bent na een miskraam, ik was zelfs onzeker zonder miskraam... Gelukkig is de kans dat het mis gaat heel klein!
Ik hoop heel hard dat het lekker blijft zitten en dat ik in september mijn derde kindje mag verwelkomen...
meid, zelfs een vage streep is een streep dus van harte gefeliciteerd en ik hoop dat je er een beetje van kan genieten
Nu heb ik vanmorgen weer getest en was het streepje heel erg vaag, daarna een test gekocht van clear blue en die gaf in een venstertje aan NIET ZWANGER. Nou weet ik het echt niet meer. De eerste twee testen lieten toch echt twee streepjes zien....
Rustig aan hoor. Je bent nog zo vroeg. Probeer je gedachten even ergens anders op te zetten en je menstruatie/de volgende week af te wachten. Dan nog een keer testen en dat maar aanhouden. Niet alle testen zijn zo vroeg al betrouwbaar en nu wordt je alleen maar erg onzeker!
Dank je wel Gentle, voordat ik de miskraam kreeg had ik alle geduld van de wereld en nu wil ik het liefst zo snel mogelijk al zwanger zijn. Afwachten is het credo.
ik had dat ook aantal weken na dat ik een miskraam had gehad, ging na de dokter die zei dat een zwangerschaps test vaak 9 weken na je miskraam aan geeft dat je zwanger bent, vond het een raar verhaal ben dus na me verloskundige gegaan daar bleek dat ik dus wel weer zwanger was hahaha
Dank je wel LoveMeGirl, hoe heeft de verloskundige dit geconstateerd? 17 Dec hebben ze bloed geprikt en toen was mijn Hcg gehalveerd sinds die week daarvoor. 26 December een test gedaan om te kijken of ik nog HCG had en die was 'schoon'. Ik maak mezelf gek denk ik, dus zoals Gentle al zei: een weekje wachten en dan opnieuw testen...
Oww meid, ik hoop echt dat je volgende week bij het testen een dikke vette streep ziet! Heel veel sterkte tijdens het wachten, het valt niet mee die onzekerheid...
Tegen al mijn goede voornemens is toch nog een keer getest en daar stond luid en duidelijk Zwanger...kijk maar in mijn fotoboek. Nu ga ik geniten en niet meer testen. 4 februari termijnecho...spannend!