Hallo, Ik weet sinds vanmorgen dat ik zwanger ben van ons 4e kindje, we hebben al een zoon van 9, een zoon van 6, een zoon van 1 jaar en 9 maand en nu dus zwanger van de 4e. Het was niet gepland, maar omdat we geen voorbehoedselen gebruikten, en af en toe wel eens vergaten om "voor het zingen de kerk uit te gaan" was de kans natuurlijk aanwezig dat het zou kunnen gebeuren. Ben er wel heel blij mee hoor, nog een keer zo'n frummeltje. Maar hierna is het gebeurd en komt er een knoopje in! Groetjes Moons
Ja stiekum zou ik een dochter wel leuk vinden, maar ga er van uit dat mijn man geen jongens kan maken!! haha
Hey Moons, wat leuk Van harte gefeliciteerd, enne... kom je het mooie nieuws nog even persoonlijk vertellen bij de september 2007 mama's? Groetjes, Darcy
Ik sluit me ook aan bij Darcy, mede zaankanter Wat leuk joh, gefeliciteerd! Groetjes van Miranda, sept 2007 mama's
Hé Moons! Onwijs gefeliciteerd met jullie 4e zwangerschap, hartstikke leuk! Zou idd erg leuk zijn nu een dochter, maar 4 jongens zijn ook hartstikke leuk!!!! Fijne zwangerschap! Gr Joyce (sept 2007 mama)
Gefeliciteerd! Ik ben zelf zwanger van de derde... Ik denk nu ook al dat het wel een gezellige drukke boel zal worden straks met drie! Fijne zwangerschap gewenst!
mooooooooooons, gaaf!!! heb een tijdje terug nog naar je gezocht, maar je was niet zo actief meer... super meid zo'n cadeautje!!! GEFELICITEERD!!! Geniet er van! Groetjes
He meiden, allemaal bedankt voor de felicitaties. Marloes, hoi meid hoe gaat het met je? een maand terug opnieuw mama geworden zie ik, nog van harte gefeliciteerd, alles goed met de mannen? Liefs Moons
met de mannen gaat het super! oudste lekker ondeugend maar ook heeeel lief, de jongste weer een heel makkelijk en tevreden mannetje. en met jouw 3 mannen... ben wel benieuwd hoor 4 mannen of krijgt mama versterking
ja ik ben ook wel benieuwd of het weer een jongen is of niet, als hem maar gezond is toch? Liefs Moons