Hoi, Inmiddels heb ik 4 positieve testen in mijn handen gehad,dus ik ga er zo langzamerhand nog aan wennen ook. Ik ben zwanger van de 2e! Begin april 2010 ben ik uitgerekend. Iedereen die ook zwanger is, GEFELICITEERD! Groetjes, Debby
Van harte gefeliciteerd. Onwerkelijk he. Kan het zelf ook haast niet geloven. Ik ben ook begin april uitgerekend. groetjes, marijke
Gefeliciteerd!!! Ik heb zelf ook 4 positieve testen in handen gehad, ben nu 5 weken zwanger, maar vind het nog steeds erg onwerkelijk.
Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!! hier ook begin april uitgerekend en al drie positieve testen in mijn handen gehad!! Kom je ook gezellig meekletsen bij de april 2010 mama's???!!!!
gefeliciteerd ik begrijp hoe je je voelt heb zelf ook al 5 x getest hahahah en ook ik ben begin april uitgereken groetjes melissa
Gefeliciteerd ! Ik heb ook net 3 x positief getest en dus ook ook begin april uitgerekend spannend! Kan iemand me zeggen waar ik de april mama's kan vinden?
Gisteren een digitale test gedaan, met overduidelijk het woord zwanger erop. Nu geloof ik er helemaal in, en heb ik inmiddels al de afspraken met de vk gemaakt en met het echocentrum en moeders voor moeders. Zoo, da's het begin. Verder voel ik me heeeeeel erg moe, en ben ik de hele dag wat misselijk zonder spugen... Nu moet ik het nog tot zondag zien stil te houden want dan willen we het aan onze ouders vertellen, we hebben voor onze dochter een shirtje laten maken met op de voorkant een eendje en op de achterkant de tekst; niet langer in mijn ...... ( zag het op de site van simply colors en vond het zo leuk ) Dat worden nog 4 hele lange dagen wachten.... Gr, Debby