Na 2,5 jaar proberen en medische molen en een aantal mislukte en pijnlijke ICSI pogingen hebben wij gister voor het eerst een positieve test in handen gekregen! Nr. 3 ICSI is een voorzichtig succes. We waren de eerste punctie en TP van 2010 in de fertiliteitskliniek, maar wat een fantastisch jaar is dat dan nu!!!! Ben overompeld, blij en misselijk groetjes
Gefeliciteerd, hihi en ja dat misselijke, ik denk dat je dat er heel graag bij neemt na zolang gewacht te hebben. Geniet ervan meid!
joehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee vanmorgen had ik een dikke 2de streep, ik kan het haast niet geloven maar ik ben zwanger!!!!!!!!!!!!!
Wat een leuke reacties allemaal! Voel me gewoon een soort van een beetje jarig ofzo. Voor alle meiden die nog zwanger willen worden: hopelijk lukt het héél snel en aan de zwangeren: een rustige zwangerschap gewenst! groetjes!
Hee meid super gefeliciteerd! Het is zo gegund na het lange wachten. Ik ben ook zwanger 4 wk + 3 dagen nu. Maar ben heel voorzichtig. Vind het allemaal ook best wel spannend! Maar ben ook heel blij.. Als dit allemaal zo blijft wat een geweldig jaar wordt het dan! Geniet ervan.
Maria wat een geweldig nieuws! ! ! Van harte gefliciteerd. Ben zo blij dat na al het lange wachten en alle pogingen je nu eindelijk een positieve test hebt en dat je over 8 maanden een prachtig beebje in je armen mag sluiten. !