Zwanger na 7 rondes!

Discussion in 'Ik ben zwanger' started by Travelgirl, Mar 6, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Travelgirl

Travelgirl Actief lid

Jun 9, 2009
    108
    0
    0
    Noord-Holland
    Vandaag was ik 1 dag overtijd en heb positief getest :) :) !!! Niet te geloven, ik ben zwanger!! Vanmiddag heb ik samen met mijn vriend de test gedaan en geweldig om een positieve test in handen te hebben (maar wel gek hoor). We zijn enorm blij.

Alleen wil ik het nog niet met iedereeen delen in mijn omgeving,wil eerst meer zekerheid hebben over de zwangerschap. Daarom zo fijn dat dit forum er is :)

Gelijk een foto gemaakt en het boek: Jouw Zwangerschapsbijbel van Anne Deans gekocht. Kennen jullie dit boek ook?

Ronde 6 en 7 hebben we Pre-seed gebruikt en ovu-testen.
    Normaal gesproken ben ik altijd stipt 15 dagen na de eisprong ongesteld en was er geen spoortje te bekennen... Nu uitgaan van het goede, dat er niets misgaat.

Als ik het zo bekijk, ben ik 12 november 2010 uitgerekend!
    Zo leuk zijn om met meer 'november' meiden te kletzen.

Grtz Travelgirl

2. maranka

maranka VIP lid

Mar 27, 2007
    10,842
    0
    36
    Gefeliciteerd!

3. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

Nov 24, 2009
    3,186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd! Zoals ik het ook uitgerekend hebt ben ik ook 12-11-2010 uitgerekend!

4. Love47

Love47 Actief lid

Sep 24, 2009
    422
    0
    0
    Gefeliciteerd hoor! Ik wens je een fijne zwangerschap en straks een gezond kindje!

5. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

Feb 9, 2010
    1,860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Gefeliciteeerd ! :D
    Lekker van gaan genieten..

6. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Gefeliciteerd!

7. jufD

jufD Bekend lid

Mar 10, 2009
    897
    23
    18
    Hoi Travelgirl,

Gefeliciteerd!!
    Ik ben 7 november uitgerekend.

8. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    GEFELICITEERD!!!

Geniet er van!

Groetjes

9. Travelgirl

Travelgirl Actief lid

Jun 9, 2009
    108
    0
    0
    Noord-Holland
    Ontzettend bedankt voor jullie felicitaties! Erg lief. Ik ben vandaag de hele dag weg geweest en zie nu pas alle berichtjes :)

@bloemetjes, wat leuk ook op 12-11-2010 uitgerekend! ga je nu ook contact opnemen met je huisarts?

Morgenochtend ga ik voor de 2de keer een zwangerschapstest doen...om het zeker te weten! Tot nu toe heb ik nog geen zwangerschaps symptomen. Het blijft nu nog wel een onzekere en spannende tijd tot de 1ste echo.

Ik vind het trouwens echt belachelijk dat je pas bij 12 weken de 1ste echo krijgt te zien.... in andere landen word je direct helemaal van top tot teen onderzocht.

Ik wens alle meiden veel succes met zwanger worden, wij hebben Pre-seed gebruikt, ik weet natuurlijk niet of dit invloed heeft gehad, maar sowieso een aanrader voor het vrijen met elkaar.

10. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

Van harte gefeliciteerd!

11. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

Nov 24, 2009
    3,186
    0
    36
    NULL
    NULL
    heee

ik kom net bij de dokter van daan had ook een blaasontsteking.
    Ik liep in het ziekenhuis omdat we niet zwanger konden worden we zouden bijna iui krijgen en bleek zwanger te zijn!!!
    ik heb 2 april de eerste echo omdat we al in het ziekenhuis lopen...

en heb je al getest??? zwanger is zwanger he...hihiih heb erook 4 gedaan hoor....

12. Travelgirl

Travelgirl Actief lid

Jun 9, 2009
    108
    0
    0
    Noord-Holland
    Hi!
    Wat fijn dat je 2 april al je eerste echo krijgt te zien!! Dat zou ik ook wel willen ;) maar dat zit er denk ik niet in. Denk dat het rond 1 mei pas wordt, vind ik echt belachelijk.

Ik heb vanochtend mn 2de testje gedaan en hij knalde er weer vanaf :)
    Vandaag had ik voor het eerst buikkrampen, soort van ongesteldheid krampen, alleen niet zo fijn als je op je werk zit! Heb jij al zwangerschapssymptomen?!

13. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

Nov 10, 2009
    4,523
    0
    0
    gefeliciteerd!

14. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

Oct 12, 2007
    6,168
    1