Flabbergasted... Nr 5 op komst! sorry...

Discussion in 'Ik ben zwanger' started by Napoleon, Mar 6, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Napoleon

Napoleon VIP lid

Jan 19, 2009
    11,632
    0
    0
    Docente
    Vorige week al de test gedaan. Moest er nog erg aan wennen. Niet gepland en toch gekomen. Nu mag het hier op zp echt de wereld in!
    We krijgen een 5e kindje! (mijn 8e zwangerschap, 3x mk -15, 7 en 6wk)

Ik ben er uiteindelijk erg blij mee, mijn man ook. Maar ik voel me ook erg schuldig tegenover mensen waarbij zwanger worden moeilijk gaat. Ik gun iedereen zo'n lief klein hummeltje. Hier lees ik voortdurend verhalen waarbij het moeite kost. Een collega is al 5 jaar zonder resultaat bezig, mijn man was ook een gelukje. Een vriendinnetje moet voor 5 jaar haar wens aan de kant zetten omdat ze borstkanker heeft en dan nog is het de vraag of het natuurlijk gaat lukken (chemo en hormoontherapie).

De eerste drie kindjes waren er al in de eerste poging maar toen wij voor een vierde kindje wilden gaan, was dat niet makkelijk. Ik bleek toen persisterend follikel te hebben waardoor mijn eitjes niet meer vruchtbaar waren. Daarvoor vond ik het allemaal zo vanzelfsprekend dat je zwanger werd... Ook nu had ik weer persisterend follikel en daarnaast erge buikpijnklachten overgehouden na mijn bevalling van de jongste. Daarvoor was ik nog in onderzoek omdat er voor de zwangerschap verdikt baarmoederslijmvlies is gezien, dat er op dat moment niet hoorde en nu dus zwanger. Maar ja, wat betekent dat verdikte slijmvlies?
    Maar na een week overtijd toch maar een test gedaan en dus zwanger!
    Ik moet deze cyclus gewoon een kortere cyclus hebben gehad waarbij mijn ei eerder is gesprongen dan anders en dus toch vruchtbaar genoeg was. De cb test met indicator gaf meteen binnen de minuut zwanger met 3+

aan de ene kant zou ik het wel van de daken willen schreeuwen, aan de andere kant ben ik bang dat het van binnen toch niet helemaal goed zit. Maar ik ga maar van het goede uit en ervan genieten!

Ik hoop met heel mijn hart dat iedereen die graag een kindje wil haar wens gauw in vervulling ziet gaan!

2. suuuus

suuuus Actief lid

Dec 21, 2010
    244
    2
    18
    hoi meid,
    van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap! knap van je dat je op dit moment ook zo kan denken aan anderen waarbij het minder gemakkelijk gaat. Het is en blijft ook een groot wonder natuurlijk! Ik hoop dat er snel meer zekerheid komt voor jullie dat het echt goed zit.

liefs Suuuus

3. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Wat lief dat je aan meiden denkt waar bij het moeilijk gaat!!

meis GEFELICITEERD!! hoop dat alles goed blijft gaan.

4. Storm

Storm Niet meer actief

Zo vanzelfsprekend en toch zo bijzonder. Dat blijkt toch altijd maar weer. Gefeliciteerd met je zwangerschap! Hopelijk mag je er lekker van blijven genieten :D

5. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Gefeliciteerd meid :D
    Snap wel dat je het "lullig" vind voor andere meiden waarbij het niet makkelijk gaat.
    Maar meid jij kan er niks aan doen dat het bij een ander niet lukt.
    Probeer er ook van te genieten he ;)

6. ricmar94

ricmar94 VIP lid

Dec 17, 2008
    11,713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Gefeliciteerd!!

7. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Wat een ongelooflijk lief stuk heb je geschreven meis!
    Fijn dat jullie na even wennen er toch blij mee zijn :)
    Het heeft zo moeten zijn!
    Super gefeliciteerd en geniet van je zwangerschap!

8. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

Jan 2, 2007
    13,206
    432
    83
    Female
    home sweet home
    Wauw zwanger van de 5e super gefeliciteerd en geniet ervan:)

9. Sterre82

Sterre82 VIP lid

Sep 23, 2008
    8,211
    3
    0
    In de wolken
    Lief dat je ook aan andere denkt maar elk kindje is een wonder, of het nou de 1ste of de 5e is :)
    Hartelijk gefeliciteerd!!!
    Kan me wel voorstellen dat het even eng is. Wanneer krijg je een echo?

10. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Van harte gefeliciteerd!!

Share This Page