Hoi allemaal Ik ben er afgelopen maandag achter gekomen dat ik zwanger ben dit is erg onverwacht was namelijk gewoon aan de pil Dit is ook niet de eerste keer dat ik door de pil heen zwanger word Maar de 2e keer maar even goed is het kindje welkom Na mijn berekeningen ben ik nu bijna 5 weken zwanger Dus ben erg benieuwd hoe alles gaat lopen Op het moment heb ik veel buik pijn ben veel misselijk maar eigenlijk altijd overdag en nooit smorgens Hoop wel dat alles goed gaat
Van harte gefeliciteerd! Wat apart dat je toch zwanger bent geworden, ondanks het gebruik van de pil. Maar fijn dat het welkom is!
En heb je geen zwaardere pil gehad van de dokter na de vorige keer? Nja fijn dat hij/zij ook welkom is dus; gefeliciteerd!!!
Dank jullie wel. Na de vorige heb ik 5 jaar een spiraaltje gehad En om dat we niet echt wisten of we nog een kindje wilde was ik dus aan de pil gegaan Omdat ik het zonde von dat als we toch een kindje wilde het er dan weer binnen 5 jaar uit zal gaan Maar goed heb dus 4 hele maanden aan de pil gezeten
Proficiat! De een heeft de pech geen pil te slikken en ook niet in verwachting te raken en de ander het geluk dat de pil niet werkt Evengoed erg leuk geniet ervan!
Ja dat is zeker waar Ik snap er ook echt niks van Maar goed 6 juli mag ik naar de vk Dus ben benieuwd