Hoi meiden, Na vanmorgen een zeer duidelijke test te hebben gehad (zie hieronder), kan ik wel met zekerheid zeggen dat ik zwanger ben. En wederom in de eerste ronde... Ik voel me zo gezegend. Ik zie hier op het forum ontzettend veel verhalen van meiden waarbij het ontzettend lang duurt, voordat ze zwanger worden. Ik vind het ook erg oneerlijk dat het bij mij gewoon weer in 1x raak is. Natuurlijk ben ik er ontzettend blij mee. Had me niets beters kunnen wensen. Maar ik wil bij deze de meiden waarbij het zo lang duurt ook wel even een hart onder de riem steken. Ik vind het ontzettend knap dat jullie het volhouden om keer op keer weer met die teleurstelling om te gaan. En ik hoop echt dat het geluk jullie ook snel toelacht!!! Nu maar hopen dat het kleintje blijft zitten. Zo spannend!!! Bekijk bijlage 185632
Van harte gefeliciteerd! Hier zo iemand die 'even' op een 2e heeft moeten wachten en vind het dan dus ook erg lief hoe je ook aan mensen als ik denkt!! Nu het zover is zijn we dan ook extra blij!! Geniet ervan!
hoi ik heb zaterdag zo test in de handen gehad bij ons was die ook positief wij wachten ook in spanning af of die blijft zitten of niet
Hoi van harte! Tja dan denk ik, goh bij mij is het onverwacht (een derde zwangerschap) op mijn 39ste met 2 kids van 12 en 11 jaar. Terwijl het bij anderen niet zo vanzelf gaat. Ik beschouw het ook als een wonder hoor, een geschenk!
van harte hier ook zo iemand die 3x in ronde 1 zwanger was...oke 1 ervan is een miskraam geworden maar zwanger is al heel wat he stom he dat we het niet kunnen verdelen...iedereen een paar maandjes ipv sommige gelijk en anderen jaaaaren