net een test gedaan. en zwanger!!! ga strax mijn man verrassen met een extra leuk valentijn cadesu. heb al jaren gezecht dat februarie 2012 mijn maand is en dat is uitgekomen. yes!!!! ronde 1 en zwanger!!!!!!!!!!!!!!mooier kan toch niet
Gefeliciteerd!!! Voor mij ook, gisteren te horen gekregen dat ik zwanger ben!! WOEI!!! Zijn we bijna tegelijk uitgerekend .
wat gaaf. ik kan het echt nauwelijks geloven. ben 3x de bijsluiter gaan lezen om te kijken wat die + nu betekend. wanneer ben jij uitgeteld. ook de 17 okt?
Ongeveer de 20e van oktober geloof ik . Omdat ik een IVF behandeling heb gehad liggen de data volgens mij net iets anders .
Gefeliciteerd!!! Mooi cadeau he?! Ik heb mijn man er daarstraks ook mee verrast!! uitgerekende datum: 23-10!
Gefeliciteerd !!! Wij hebben gisteren ook de beste valentijn ever gehad .. te horen gekregen dat ik ong 5 weekjes ben =) geniet ervan !!
Hier nog iemand.... Gisteren (met valentijnsdag) een test gedaan en hij was positief na bijn 2 jaar geprobeerd Dit was het beste valentijnskado wat we ons ooit hebben kunnen wensen!!!