Heee dames!! aller eerst wil ik even zeggen dat ik net nieuw ben! ik zat nogal te twijfelen of ik me wel moest aanmelden.. ik heb 2 maand geleden een miskraam gehad.. en ben nu 5 week en 4 dagen.. en ik vind het ontzettend spannend en zenuw slopend! ik ben zo bang bij elke steek in me buik dat het mis gaat. ik heb over 11 dagen (18 juni) me 1e echo en we kunnen echt niet wachten!! ik merk wel dat ik er nu echt alles aan doe om me aan de regels te houden van het zwanger zijn. en dat ik nu al naar baby kamers kijk, en spulletjes.. me vriend zegt wel dat ik een pas op de plaats moet doen ivm stel je voor het gaat weer fout.. maar heb hem ook betrapt, met het feit dat ie op gezins auto's bied ik merk al wel dat ik behoorlijk een buikje krijg en probeer nu ook zo min mogelijk naar me ouders te gaan.. want me moeder heeft altijd alles direct door!! hihi Liefsss, een beginnende moeder!!
Gefeliciteerd! k Hoop dat je n goede zwangerschap mag hebben met over n maand of 8 n pracht van n baby... En k hoop dat je toch zult kunnen genieten van je zwangerschap! Knufs
van harte gefeliciteerd hoor!! ik ben ook nog n beetje onzeker, en bang voor elk steekje maar hoort er allemaal bij we zijn bijna even ver
dank je wel iedereen!!! en jullie natuurlijk ook gefeliciteerd met jullie zwangerschap!! we helpen elkaar er wel doorheen!!