Ik ben zwanger! *Ok, rustig adem halen....zucht* Wij hebben het niet geplanned maar het is zo welkom. Ik ben nog student vandaar dat het niet geplanned is, maar het gaat goed komen. Nu eerst nog hopen dat het een plakbeeb is. Ik voelde me anders deze keer na mijn eisprong. 2 dagen na mijn ei had ik een paar druppels bloed. Toen dacht ik een innesteling, maar volgens de info die ik kan vinden is dat te vroeg. Op 6 DPO was ik zo ontzettend misselijk en duizelig en ik had heel sterke ongi krampen alsof ik op dat moment ongesteld zou worden. Er was alleen wat heel licht oranje achtig ascheiding. Omdat ik normaal mijn NOD 12 dagen na mijn ei heb dacht ik dat dat nu ook wel weer zo zou zijn (oondanks dat mijn ei veel eerder kwam dan normaal) maar maandag op 10 DPO heel licht getest. Ik kon er nog niks van zeggen. Toch had ik een heel sterk gevoel zwanger te zijn. Ik was anders. Misselijk, kon niet eten. En ja ik heb knallende ruzie gemaakt met mijn vriend. of eigenlijk tegen mijn vriend. want het kwam alleen van mij. Ik wist niet wat me was overkomen, ik ben normaal zo rustig. 13DPO toch maar weer een test. KV 2v5 en jahoor een duidelijke 2e streep. Heb mijn telf gepakt (kon mijn gewone camera niet vinden) en een heleboel foto's gemaakt! Ik moest huilen en was verbaasd en ik dacht dat het niet zo kon zijn en elke keer op dat ding kijken en ja echt een tweede streep. En nu een grote grijns
Gefeliciteerd!! Maar,het is niet gepland. Hoe weet je dan precies je cyclus,ei,innesteling en NOD?? Je bent goed op de hoogte....of was het stiekem toch gepland? Hahaha
Was al goed op de hoogte omdat ik niet de pil slik. Dus eigenlijk om juist nog niet zanger te worden Maar nu had ik mijn ei dus ineens bijna een week eerder wat ik niet wist en hebben we het zonder condoom gedaan. Maar het is wel gewenst maar we dachten dat de kans toch heel klein was. Over NOD, DPO en innestelen heb ik vooral op dit forum veel kennis op kunnen doen. Voorheen wist ik ook niet helemaal hoe dat zat.