Hello Ladies, Na 4,5 jaar kan ik EINDELIJK ook zeggen ZWANGER te zijn (6 weken en 3 dagen)! Ik ben zwanger geworden na het terugplaatsen van 2 cryo`s bij ivf 3. Aanstaande vrijdag hebben we de eerste echo, maar vindt het zoooooo spannend!! Oef, de dagen kruipen voorbij! Greetings,
Jaaah, het zouden er ook 2 kunnen zijn! Zou prima goed zijn! Ik heb alleen zo mee en dan wat krampjes op de dag die me wat onzeker maken, herkennen jullie dit? Zo die kleine krampjes?
Ah fijn..., dat stelt me alweer wat gerust. De krampjes/steekjes zijn ook een beetje zeurderig! Ik denk al dagen dat het mis gaat.. Maar als ik jullie zo hoor, hoort dit er dus gewoon bij??
Ja hoor je kindje nestelt zich nu gewoon goed in....en je bm groeit dat voel je. Het is iets waar je onzeker van wordt dat hebben we allemaal....
Ik had dat ook en dacht ook dat het misging... en kijk mn banner GEFELICITEEERD!! super leuk na zolang wachten!
Ow ladies, Ik ben even zo blij met jullie antwoorden! Ik ben normaal gesproken niet iemand die onzeker is, maar sinds mijn positieve test kun je me bijna oprapen! Pff.. Niet te geloven. Ik heb er ook zoooo lang op moeten wachten. Het waren mijn laatste pogingen! Hoop zo dat ik over 9 maanden ook een kleintje heb! Nogmaals bedankt voor de positieve woorden en felicitaties! TOP!!
Wauw!!! Heel erg gefeliciteerd! Hopelijk kun je er van gaan genieten zonder al te veel zorgen te maken.