Beste Damens, Allereerst hartelijk gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Voor mijn studie commerciële economie verricht ik een afstudeeronderzoek bij het Maxima Medisch Centrum te Veldhoven. ik verricht marktonderzoek naar het keuze en zoekproces van zwangere vrouwen in de keuze voor een ziekenhuis. Daarom wil ik jullie vriendelijk vragen of jullie mij willen helpen met mijn onderzoek. Onderstaande link verwijst je door naar een online vragenlijst. Het betreft een onderzoek naar zwangere vrouwen woonachtig in Noordoost en Zuidoost Brabant met de postcodegebieden: 5091 t/m 5096 5150 t/m 5154 5200 t/m 5298 5340 t/m 5765 5820 t/m 5846 6020 t/m 6028 https://www.surveymonkey.com/s/YRC32VN Hopelijk mag ik rekenen op jouw mening. Met vriendelijke groet, Stijn Lemmens
Wow jullie hebben lang moeten wachten! Gefeliciteerd hoor, ik ga duimen dat het lekker stevig blijf plakken!
Hoi meiden dacht geef even een update! We hebben diverse goede echos gehad nu ondertussen... we beginnen het nu steeds een beetje meer te geloven!
WAAUUWW... Wat goed!! Ook wij zijn sinds juni 2009 aan het proberen en hebben nu 3 en een halve week de eerste positieve test in handen gehad! Inmiddels ook al een goede echo gehad! Heel erg gefeliciteerd en geniet ervan!